Mijn computer bevriest tegenwoordig regelmatig (2 tot 5 keer per dag), maar ik kan er niet achter komen wat nu het probleem is. Ik denk dat het een driver is, aangezien hij wel in de veilige modus blijft draaien.
Een keer heb ik een bluescreen gehad met daarop een SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (0x0000003B), voor de rest geen informatie.
Memory dump heb ik op paste bin gezet: http://pastebin.com/1a6MkPXq
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd;
- verifier.exe laten draaien, daardoor kwam de bovengenoemde bluescreen naar boven
- Service pack 1 gedeïnstalleerd
- In veilige modus gestart (draaide wel stabiel)
- Drivers geupdate van chipset, videokaart, etc.
- Bios geupdate
- Schone installatie van windows en drivers
- Temperaturen gecontroleerd met CoreTemp en Catalyst Control Center (geen problemen)
Mijn systeem specs:
- OS: Windows 7 professional 64 bit
- Mobo: ASUS P8P67 Evo
- RAM: 4x4 GB Corsair Vengeance
- CPU: Intel i7 2600K (koeler Corsair H70)
- PSU: Corsair AX1200W
- GPU: 2x Sapphire HD6970
- HDD: 2x Western Digital Caviar Black 1TB
Alles stock draaiende.
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.
Een keer heb ik een bluescreen gehad met daarop een SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION (0x0000003B), voor de rest geen informatie.
Memory dump heb ik op paste bin gezet: http://pastebin.com/1a6MkPXq
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd;
- verifier.exe laten draaien, daardoor kwam de bovengenoemde bluescreen naar boven
- Service pack 1 gedeïnstalleerd
- In veilige modus gestart (draaide wel stabiel)
- Drivers geupdate van chipset, videokaart, etc.
- Bios geupdate
- Schone installatie van windows en drivers
- Temperaturen gecontroleerd met CoreTemp en Catalyst Control Center (geen problemen)
Mijn systeem specs:
- OS: Windows 7 professional 64 bit
- Mobo: ASUS P8P67 Evo
- RAM: 4x4 GB Corsair Vengeance
- CPU: Intel i7 2600K (koeler Corsair H70)
- PSU: Corsair AX1200W
- GPU: 2x Sapphire HD6970
- HDD: 2x Western Digital Caviar Black 1TB
Alles stock draaiende.
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mijn probleem.