Random freezes/crashes en continu crashes na reboot bij spel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

De videokaart kan ook gewoon defect zij natuurlijk, maar kijk even naar voeding.

Mijn videokaart die zit binnenin mijn kast geplakt aan een wand en ik ga straks naar mijn vader die gaat een paar ventilators op mijn videokaart proberen te zetten kijke welke goed werkt, en ik geef je morgen de voeding gegevens. Want mijn ouders zijn gescheiden en ik denk dat ik vandaag niet meer online kan komen vanwege dat ik naar mijn vader moet

Dus ik hou je op de hoogte en ik heb dan morgen weer contact met je als het goed is?

Hoi,

Prima , maar videokaart tegen kast geplakt? misschien morgen een foto van de binnenkant kast ik ben benieuwd;)
Tot morgen.

Ik bedoel er is een sticker aan de binnekant van mijn kast geplakt, daar staat de gegevens van mn voeding erop. die schrijf ik ff over en ik stuur ze morgen naar jou, maar hoe kan jij zien dat ik er weer ben in de topic? moet ik gewoon iets hier schrijven dat ik er ben?

Hallo, ik ben er weer. Mijn vader is computerexpert en hij heeft het nagekeken. Ik krijg binnekort een zwaardere voeding en ander soort videokaart ( beter )
Want die crashes als ik mijn computer net opstart crasht het soms gelijk. Dus ik denk dat via helpmij het onnodig is om verder te gaan, Bedankt voor je tijd maar helaas heeft het tot niks uitgeleverd :(

Laatst bewerkt:
Hoi,

We waren een aardig eind op weg alleen kon je merk en type voeding niet melden dus we waren er ook wel gekomen;) maar succes met de nieuwe hardware. en vergeet de vraag even niet om op opgelost te zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan