Beste,
In een Excel bestand wil ik dat het werkbook door middel van een macro bepaalde cellen in een pdf zet en deze op een bepaalde directory plaatst. Hij moet de map ook zelf aanmaken.
Tot voor kort maakte hij naar behoren de map correct aan, echter zet hij plots de pdf in een andere directory (Documents). Toch maakt hij de juiste mappen aan.
Tevens lukt het mij niet om een Excel een pdf te maken waarin alleen die specifieke cellen omgezet worden, laat staan dat deze cellen op 1 blad gezet worden. Als ik een .Range gebruik krijg ik foutmeldingen. Op de een of andere manier lukt het mij niet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb nu onderstaande code:
Deze informatie haalt hij uit een formulier.
Alvast bedankt.
In een Excel bestand wil ik dat het werkbook door middel van een macro bepaalde cellen in een pdf zet en deze op een bepaalde directory plaatst. Hij moet de map ook zelf aanmaken.
Tot voor kort maakte hij naar behoren de map correct aan, echter zet hij plots de pdf in een andere directory (Documents). Toch maakt hij de juiste mappen aan.
Tevens lukt het mij niet om een Excel een pdf te maken waarin alleen die specifieke cellen omgezet worden, laat staan dat deze cellen op 1 blad gezet worden. Als ik een .Range gebruik krijg ik foutmeldingen. Op de een of andere manier lukt het mij niet.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik heb nu onderstaande code:
Code:
padpdf = "C:\Users\Jon\Documents\Excel tests\Logboek\Pdf\" & Jaar & "\" & Maand & "\"
PdfName = Padpfd & Dag & "-" & Maand1 & "-" & Jaar
CreateObject("shell.application").Namespace("C:").NewFolder "Users\Jon\Documents\Excel tests\Logboek\Pdf\" & Jaar & "\" & Maand & "\"
ThisWorkbook.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:=PdfName, Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=False, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:=True
Deze informatie haalt hij uit een formulier.
Alvast bedankt.