• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rangschikken op meerdere kolom

Zo dus? Maar ik denk dat ik de hele snapper kapot heb.

Bijlagen

@AHulpje,
Vergeet de kolom B!
Maar sorteer de overige cellen op hetgeen we hebben afgesproken.
Wat ik ook vreemd vind is dat als ik meermalig op de sorteer knop klik dat er dan lijnen verdwijnen.
De waardes die in dit tabelletje komen, komen natuurlijk uit andere tabbladen.
Dus simpel; de waardes in de tabel moeten indien gewenst dmv de sorteer button juist worden gesorteerd.

@peter,
we hebben geen verkering hoor.
Maar mij lijkt het beter om met 1 persoon verder te gaan.
Ik krijg van meerdere hulp maar niet alle hulp is voor mij bruikbaar.
Het liefst zou ik het hele document op het forum zetten maar dat is waarschijnlijk ook niet de bedoeling.
Dus niet jaloers zijn hoor. :)

Je kan de weg met wat armbewegingen willen aanwijzen, maar een blinde ziet daar weinig van.

Ik ben niet jaloers hoor. Het valt me alleen op dat je regelmatig specifiek om één bepaalde persoon vraagt. Als je graag met die persoon verder wilt, is dat natuurlijk jouw keuze.

Tegelijkertijd stel je je vragen op een openbaar forum, waardoor meerdere mensen proberen mee te denken.
Niet alle hulp zal altijd bruikbaar zijn, maar dat is nu eenmaal hoe een forum werkt.
Daarom lijkt het me verstandig om de gesprekken gewoon in de map "conversatie" voort te zetten.

@emields,
Jou macro werkt goed maar ik kan hem zelf niet aanpassen omdat ik er geen verstand van heb.
Bij mijn document staat deze tabel in de cellen B3:H13
Als jij deze macro voor mij aan wilt passen dan heel graag.

En nu moet kolom B vergeten worden, ik geef het op...

Terug
Bovenaan Onderaan