• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rangschikking quiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

DomienFr

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2014
Berichten
7
Beste

Volgende week help ik mee met het organiseren van een quiz. Nu was mijn taak om de rangschikking in een Excel-blad te gieten.
Nu ben ik niet zo een kei in Excel en lukt het mij dus niet, ondanks meerdere bezoeken aan verschillende fora.
Ik heb het bestand hieronder geüpload en zou nu willen vragen of iemand mij hiermee kan verder helpen.

De bedoeling is dat de totaalscore per ploeg van het tabblad "scoreblad" verschijnt in het tabblad "rangschikking" (wat volgens mij al gelukt is), en dat deze dan automatisch aflopend gerangschikt wordt samen met de teamnamen (wat mij dus niet lukt). Hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
Als er iets niet duidelijk is mag je altijd reageren.

Alvast bedankt

Bekijk bijlage Scoreblad.xlsx
 
test deze eens
 

Bijlagen

  • Kopie van Scoreblad.xlsx
    14,2 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
Allebei een zeer grote hulp geweest, heel erg bedankt voor het snelle antwoord en de oplossing natuurlijk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan