Ransom - Critroni - Trojan virus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alle respect voor je wellicht goede bedoelingen, ik heb hier toch liever een reactie op van mensen die reeds langer lid zijn en er ervaringen mee hebben. Nu is het de slager die zijn eigen vlees aanprijst.

Nieuw lid, vreemd gebruik van de Nederlandse taal, zoals je ook wel tegenkomt in phishing mail. Ik plaats hier daarom vraagtekens bij. Weet iemand of soft2secure betrouwbaar is?
Dat weet ik niet ... maar hun eigen antwoord of je je data terug krijgt nadat je met hun tool het virus verwijderd hebt...
http://soft2secure.com/knowledgebase/ccc-file
The scan will come up with a list of detected items. Click Fix Threats to get the virus and related infections removed from your system. Completing this phase of the cleanup process is most likely to lead to complete eradication of TeslaCrypt proper. Now you are facing a bigger challenge – try and get your data back.

Tja.. hun eigen antwoord is dus duidelijk..... dat zijn de reeds bekende opties... en die werken meestal dus echt niet....:evil:
Ja... hoe zo een goede aanbeveling voor zo'n probleem...een installatie kun je altijd doen... maar data ben je kwijt met zoiets als je geen backup hebt....:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan