Rapidshare.com betrouw baarheids vraag.

• Onderwerp starter Onderwerp starter maan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

maan

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2002
Als film liefhebber zoek ik veel naar Torrents, vaak kom ik op de site van Rapidshare.com, de torrents die daar staan zijn vaak de allernieuwste films met NL subs. Om deze films in te laden moet er betaald worden!!
Het betalen zou geen probleem zijn, maar ik heb toch enkele vragen. Misschien kunnen deze hier beantwoord worden.

1/ Zijn deze nieuwe films ook daadwerkelijk aanwezig?, of als je 1 maal betaald hebt je verwezen wordt naar een free- site waar deze film dan niet bestaat?

Zijn er positieve ervaringen van eventuele gebruikers hier over deze Rapidshare website??

bij voorbaat dank!

Waarom betalen als er ook volop sites zijn waar de torrents gratis te krijgen zijn?:o

Oké, over Rapidshare algemeen:

Als je betaalt voor premium, kun je bestanden direct downloaden, met hogere snelheid en prioriteit.
Dit houdt onder andere in dat je niet zo snel de melding zult krijgen van 'overbelaste' servers.

Over het al dan niet bestaan:
Als je op de pagina komt, waar je kunt downloaden als free en premium user, bestaat dit bestand dus.
Hoe het zit met betalen voor een download weet ik niet, nooit gehad.

Dat er gratis film sites zijn dat wist ik ook wel en daar maak ik ook gebruik van. Maar de allerlaatste films zijn vaak niet op deze free sites te zien! Daarom verbaasd het mij dat Rapidshare.com deze wel heeft en zelfs met NL subs!
Als dit zo is, dan zou ik als regelrechte film freak er voor willen betalen! Maar voor eventuele zwendel pas k.

dank voor reactie

En wellicht als aanvulling: voor zover ik weet, staan er helemaal geen torrents op RapidShare.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan