wernervanstrien
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2013
- Berichten
- 93
Bekijk bijlage Uren voor Access.xlsx
Beste gene die het weten,
Ik heb hierbij een bestand gevoegd, wat een urenregistratie is van werknemers uit het bedrijf waar ik werk.
Ik wil graag in access een rapport per week eruit laten rollen, wat de naam van de werknemer en het weeknummer als kop heeft, met daaronder de gewerkte dagen, begintijden, eindtijden, pauzetijden en totale gewerkte uren op een dag (calculated) en het totaal aantal uren voor die week gemaakt.
Is er een mogelijkheid om een rapport te creeeren, waarbij ik met een soort van dropdown het weeknummer kan selecteren en de naam en dat dan automatisch de gewerkte dagen, datums en uren worden gepresenteerd, opgeteld worden en er een totaaltelling onderaan komt? Zo ja, graag hints hoe dit te verwezenlijken.
Dank bij voorbaat!
Groet,
Werner
Beste gene die het weten,
Ik heb hierbij een bestand gevoegd, wat een urenregistratie is van werknemers uit het bedrijf waar ik werk.
Ik wil graag in access een rapport per week eruit laten rollen, wat de naam van de werknemer en het weeknummer als kop heeft, met daaronder de gewerkte dagen, begintijden, eindtijden, pauzetijden en totale gewerkte uren op een dag (calculated) en het totaal aantal uren voor die week gemaakt.
Is er een mogelijkheid om een rapport te creeeren, waarbij ik met een soort van dropdown het weeknummer kan selecteren en de naam en dat dan automatisch de gewerkte dagen, datums en uren worden gepresenteerd, opgeteld worden en er een totaaltelling onderaan komt? Zo ja, graag hints hoe dit te verwezenlijken.
Dank bij voorbaat!
Groet,
Werner