Ik heb een form met daarop een knop die de gegevens van het form netjes uitlijnt in een rapport. Onder de knop op het form zit de volgende code:
Private Sub Knop116_Click()
On Error GoTo Err_Knop116_Click
Dim strReportName As String
Dim strCriteria As String
strReportName = "rptOrder"
strCriteria = "[Ordernummer]=&Me![Ordernummer] & "
DoCmd.OpenReport strReportName, acViewPreview, , strCriteria
Ik heb dergelijke code ook op andere forms staan (voor andere rapporten uiteraard) en daar werkt het goed.
Bij de orders selecteert het afdrukvoorbeeld echter slechts een bepaalde record, ook als ik een andere record op het form geselecteerd heb.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik de code die oorspronkelijk van het klantenform kwam iets aan most passen (aanhalingstekend weghalen) omdat bij het klantenform de Me tekst en op het Orderform de Me nummeriek is. Ben ik nog een stukje code vergeten hier of doe ik wat anders fout.
Private Sub Knop116_Click()
On Error GoTo Err_Knop116_Click
Dim strReportName As String
Dim strCriteria As String
strReportName = "rptOrder"
strCriteria = "[Ordernummer]=&Me![Ordernummer] & "
DoCmd.OpenReport strReportName, acViewPreview, , strCriteria
Ik heb dergelijke code ook op andere forms staan (voor andere rapporten uiteraard) en daar werkt het goed.
Bij de orders selecteert het afdrukvoorbeeld echter slechts een bepaalde record, ook als ik een andere record op het form geselecteerd heb.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik de code die oorspronkelijk van het klantenform kwam iets aan most passen (aanhalingstekend weghalen) omdat bij het klantenform de Me tekst en op het Orderform de Me nummeriek is. Ben ik nog een stukje code vergeten hier of doe ik wat anders fout.