phobia
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2006
Ik wil graag met een druk op de knop een rapport opslaan als html bestand, om daarna een mail te versturen met die html als template in de body.
het maken en schrijven van het rapport is gelukt, maar wat doe ik fout bij het maken van de mail?
Heb het probleem wel opgelost, maar als de mail gemaakt word, zie ik nix van de inhoud van het HTML bestand die ik net daarvoor heb aangemaakt. En als ik de Html in mijn browsre bekijk is die wel goed aangemaakt.
dit is de gebruikte code:
Private Sub Knop84_Click()
On Error GoTo Err_Knop84_Click
Dim stDocName As String
Dim strRecipients As String
Dim HTMLTemp As String
strRecipients = email
stDocName = "werknemers"
HTMLTemp = "C:\Temp\werknemers.html"
DoCmd.OutputTo acReport, stDocName, acFormatHTML, HTMLTemp, False
DoCmd.CancelEvent
DoCmd.SendObject acSendNoObject, stDocName, acFormatHTML, strRecipients, , , "Snipper Overzicht", "Message Test", False, HTMLTemp
Exit_Knop84_Click:
Exit Sub
Err_Knop84_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop84_Click
End Sub
het maken en schrijven van het rapport is gelukt, maar wat doe ik fout bij het maken van de mail?
Heb het probleem wel opgelost, maar als de mail gemaakt word, zie ik nix van de inhoud van het HTML bestand die ik net daarvoor heb aangemaakt. En als ik de Html in mijn browsre bekijk is die wel goed aangemaakt.
dit is de gebruikte code:
Private Sub Knop84_Click()
On Error GoTo Err_Knop84_Click
Dim stDocName As String
Dim strRecipients As String
Dim HTMLTemp As String
strRecipients = email
stDocName = "werknemers"
HTMLTemp = "C:\Temp\werknemers.html"
DoCmd.OutputTo acReport, stDocName, acFormatHTML, HTMLTemp, False
DoCmd.CancelEvent
DoCmd.SendObject acSendNoObject, stDocName, acFormatHTML, strRecipients, , , "Snipper Overzicht", "Message Test", False, HTMLTemp
Exit_Knop84_Click:
Exit Sub
Err_Knop84_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop84_Click
End Sub
Laatst bewerkt: