Rapport maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Lion

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Ik heb nu een php pagina ( gemaakt met formhandler ) waar je gegevens in kunt vullen en die weggeschreven worden naar een database.

Maar van die gegevens wil ik eigenlijk een mooi rapport van maken in de webbrowser.

Is er misschien een standaard sjabloon of in die richting van een rapport die netjes de gegevens op kan halen en weergeven in de webbrowser.
Dat die dus de gegevens ophaalt uit de database.

Wie weet hier iets op.....

Je kan toch zelf een mooi tabelletje maken waar je de data laat zien? (In HTML) Of ik begrijp je vraag even niet.

je begrijpt me niet verkeerd, laten we dat voorop stellen :D
maar dat is gewoon niet wat ik wil ik weet wel dat, dat een hele makkelijke oplossing zou zijn maar ik ben op zoek naar iets anders.....

ik wil deze rapporten ook mooi afdrukken enz.
dus wil ik goed alle posities kunnen beheren, en dat zou mooi zijn als het via een app zou gaan

of jij kan mij vertellen hoe ik alles perfect gepositioneerd kan krijgen op a4 formaat

MvG.

Je kunt ook proberen eerst hetgeen je uiteindelijk als rapport wilt te maken in MS Word, dan doe je daarna Bestand -> Opslaan als Webpagina wellicht krijg je dan het resultaat dat je hoopt.

(Uiteraard zul je wel de bron-code door moeten spitten, want MS heeft de rare neiging er vanalles tussen te zetten...)

Ik heb deze methode zelf nooit uitgetest, dus ik weet ook niet of het iets is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan