Rapport op datum periode datums in koptekst

• Onderwerp starter Onderwerp starter mvk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mvk

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Ik heb een database en hierin heb ik een formulier op basis van een qry.

Ik heb een formuliertje die start als je het rapport opent. in dit formulier geef je dan begin datum en eind datum in.

Na oke krijg je het raport waar voldoet aan die datums in de qry heb ik zo between regel geplaatst.

Nu krijg ik het allen niet voor elkaar om in mijn raport netjes bovenin te krijgen als titel "Raport van [Begintdatum] tot [Einddatum]

Ik kom er niet.

Hoi,

Op je rapport even twee vakjes aanmaken met de volgende tekst bij besturingselement:
=Forms![JouFormulierNaam]![Begindatum] voor de startdatum
=Forms![JouFormulierNaam]![Einddatum] voor de einddatum

Groet,

Zqwiqly

Ik heb een database en hierin heb ik een formulier op basis van een qry.

Ik heb een formuliertje die start als je het rapport opent. in dit formulier geef je dan begin datum en eind datum in.

Na oke krijg je het raport waar voldoet aan die datums in de qry heb ik zo between regel geplaatst.

Nu krijg ik het allen niet voor elkaar om in mijn raport netjes bovenin te krijgen als titel "Raport van [Begintdatum] tot [Einddatum]

Ik kom er niet.

Heb je problemen om het netjes op te maken of heb je problemen om de waardes uit het formulier te gebruiken op je rapport.
Schijnbaar werkt de query wel goed dus de datums worden wel herkend.
Heb je misschien een voorbeeldbestandje, dat kijkt wat makkelijker.

Wim

Gelukt,

Het is gelukt met bovenstaande oplossing,

echt stom van me dat ik daar niet op was gekomen, is eigenlijk psies zoals in de qry daar verwijs ik ook naar die vakjes.

Tnxs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan