Rapport openen a.d.h. van keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedonnl

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
hallo, wie kan mij met het volgende helpen?:
Ik heb een rapport "RapOpvangLocatie"(+/- 200 records) met o.a. een veld "Opvanglocatie", daar zijn er +/- 14 van (opvanglocaties)

Op het formulier "FrmOpvanglocatie" heb ik een keuzelijst "klOpvanglocatie" waar die opvanglocaties op te vragen zijn, nu wil ik dat bij keuze van een van de opvanglocaties in die lijst het betreffende rapport ("RapOpvangLocatie") geopend wordt met alleen maar die gekozen opvanglocaties (met de overige info)
Wie kan mij vertellen hoe ik dat doe?

Hoop op wat hulp, met vriendelijke groet,

Thedon:shocked:

neem verwijzing op in je onderliggende querie

Bij dit soort zaken kun je het beste je rapport baseren op een querie. In het betreffende veld in de querie waar de waarde van je keuzelijst zich bevindt (klOpvanglocatie) zet je bij criteria een verwijzing naar het keuzelijstje in je form. Het makkelijkste is om het betreffende form open te zetten. In criteria veld querie te gaan staan -> re-muis -> opbouwen en dan klikken op geladen formulieren en te klikken op het veld in het form (klOpvanglocatie). En komt dan zoiets te staan als Forms![FrmOpvanglocatie]![klOpvanglocatie]. Opslaan en klaar. Suc (1+1+1+1+1+1)

dank je wel Anne-marie voor je reactie en hulp, is compleet nieuw voor me en na wat gestoeid te hebben werkt het perfect, weer veel geleerd daardoor, nogmaals bedankt:thumb: Thedon

Dag Anne marie, ik probeer er achter te komen hoe ik dat doe maar zie nergens een optie om mijn vraag op "afgehandeld" te zetten? waar doe ik dat? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan