rar bestand hernoemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pinkeltje001

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
door een domme fout van mij heb ik perongeluk de extensie UIF naar rar veranderd.

normaal zou je dan in eigenschappen weer de extensie kunnen veranderen.
dus deed ik dit ,resultaat het type bestand blijft rar. terwijl het een uif bestand moet zijn.

ik krijg dus de oude bestand niet meer terug.weet iemand tips/raad???

Probeer het bestand eens te hernoemen door er rechts op te klikken en dan kiezen voor 'naam wijzigen' dus van help.rar naar help.uif
Of van help naar help.uif

Kan je een uif betand niet openen met winrar?

Laatst bewerkt:
Probeer het bestand eens te hernoemen door er rechts op te klikken en dan kiezen voor 'naam wijzigen' dus van help.rar naar help.uif
Of van help naar help.uif

Kan je een uif betand niet openen met winrar?

dat heb ik inderdaad al geprobeerd om het bestand te hernoemen naar UIF.alleen dan blijft het type bestand bestaan als rar.dat is dus het gekke ervan.
dus b.v help.rar wordt help.UIF maar het icoon en type blijft RAR ????

winrar herkent het bestand UIF niet alleen winzix herkent het.en isofile.

hmm ik kreeg dat toen in windows ook niet voor elkaar, wat ik toen wel kon doen is met winrar browsen en toen zag ik opeens blaa.rar.uif staan
je kan dan in winrar wel de naam wijzigen!
succes

Met wat voor een programma open je dat uif bestand normaal gesproken.?

Het is een magiciso bestand, heb je magiciso op je pc dan zou het automomatisch weer goed moeten zijn

http://filext.com/file-extension/uif

Zo ja: even eraf en opnieuw installeren of in magic iso het bestand toewijzen aan deze extentie

Ga via start eens naar programma's en dan WinRAR. Kies in WinRAR voor options en dan settings. Klik op tabblad Intergration en haal alle vinkjes eens web behalve bij RAR. Klik op oke en kij dan nog eens naar het bestand wat je wilde veranderen. :thumb:

ppffffeuw

inderdaad met magic iso is het me gelukt om het bestand te herstellen en het uit tepakken.

thanx iedereen voor het meedenken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan