rar bestand naar iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickkk666

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
heej,
ik heb net ff gta sa gedownload alleen is het een rar bestand.
als ik hem uitpak komt gewoon alle data er te staan dus hoef ik hem niet te installeren maar kan ik de game gelijk spelen.
alleen was mijn vraag van : kan ik hem veranderen ofzoiets naar iso zodat ik hem kan mounten?
dit is omdat ik nogal veel mod en dat het soms is dat hij het niet meer doet en moet ik dus het spel opnieuw installeren (niet moeilijk doen,en ja ik heb het er voor over)

heej,
ik heb net ff gta sa gedownload alleen is het een rar bestand.
als ik hem uitpak komt gewoon alle data er te staan dus hoef ik hem niet te installeren maar kan ik de game gelijk spelen.
alleen was mijn vraag van : kan ik hem veranderen ofzoiets naar iso zodat ik hem kan mounten?
dit is omdat ik nogal veel mod en dat het soms is dat hij het niet meer doet en moet ik dus het spel opnieuw installeren (niet moeilijk doen,en ja ik heb het er voor over)

waarschijnlijk is het al een iso. met winrar kan je ook iso bestanden openen.
Check het bij de extensie.
Map openen > extra > mapopties > tabblad weergave Extensies voor bekende bestandstype verbergen uitvinken.
dan zie je als het goed is bestandsnaam + iso ;)

Byee VRC

nee, is niet zo.
maar maakt eigenlijk niet uit want als gta sa verklooi, pak ik het rar bestand gewoon opnieuw uit.
dat was het enige waarom ik deze vraag stelde, niet weer hoeven downloaden maar gewoon mounten, maar zo kan het ook.
dus het doel van de vraag was een beetje overbodig :o

nee, is niet zo.
maar maakt eigenlijk niet uit want als gta sa verklooi, pak ik het rar bestand gewoon opnieuw uit.
dat was het enige waarom ik deze vraag stelde, niet weer hoeven downloaden maar gewoon mounten, maar zo kan het ook.
dus het doel van de vraag was een beetje overbodig :o

Je kan zelf een iso maken ;)

Via een andre vraag van je kwam ik hier terecht, vandaar wat laat.

Je kunt de extensie van je RAR bestand gewoon veranderen in ISO.
Open verkenner, extra>opties>weergave. Zet het vinkje bij "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uit. Achter je RAR-bestand staat nu .RAR , verander dat in .ISO en je kunt hem mounten met Nero Image Drive of Alcohol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan