rare berichtjes via hotmail. ik denk een virus? kan iemand me ajb helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb by

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo,
ik heb iets heel vreemds in mn hotmail en hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.
Mn hotmail verstuurd (soms zelfs meerdere keren per dag een mail naar al mn contactpersonen en naar sommige ontactpersonen ook een mail naar wie ik die mail dan weer heb gestuurd en weer hetzelfde verhaal.
Dit is een voorbeeld van wat via mn hotmail account verstuurd word:

Heya,how are you doing recently ?
I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is Ebestcargo.com.They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase .
Their contact Email: Ebestcargo@yahoo.com.cn . MSN:Ebestcargo@hotmail.com

Hope you have a good mood in shopping from their company !
Regards

Ik dacht zelf eerst aan een virus op mn laptop maar het maakt niet uit op welke computer ik inlog op mn hotmail hij doet het overal en andere gebruikers van dezelfde pc/laptop hebben nergens last van:(

Is er hier mischien iemand die weet wat dit kan zijn of belangrijker nog:) enig idee heeft wat ik hier aan kan doen?

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Debby

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt alsof men je account heeft gehacked. Waarschijnlijk heb je het een keer ergens ingevuld, met de gedachte dat het van MS was, maar in feite was het dus van deze types. Makkelijkste oplossing is denk ik je wachtwoord veranderen.

Overigens kan een virusscan voor de zekerheid zeker geen kwaad ;)

Bedankt voor je antwoord:D
De virusscan gaat er iedere dag overheen dus ik neem aan dat dat het probleem niet zal zijn.
Ik heb mn wachtwoord veranderd dus ga nu maar even afwachten of dat het geholpen heeft.
Groetjes Debby

Dit kan wel degelijk een virus of spyware zijn. Veelal verspreid via bijvoorbeeld msn. Scan toch oko eens met Mbam en Superantispyware.

Zijn gratis op het net te downloaden. Installeren, updaten en laten scannen.

Bedankt voor de tips en sorry voor mn late reactie:o
Nadat ik mn wachtwoord had veranderd waren de problemen opgelost:thumb:
Groetjes Debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan