deb by
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mei 2009
Hallo,
ik heb iets heel vreemds in mn hotmail en hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.
Mn hotmail verstuurd (soms zelfs meerdere keren per dag een mail naar al mn contactpersonen en naar sommige ontactpersonen ook een mail naar wie ik die mail dan weer heb gestuurd en weer hetzelfde verhaal.
Dit is een voorbeeld van wat via mn hotmail account verstuurd word:
Heya,how are you doing recently ?
I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is Ebestcargo.com.They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase .
Their contact Email: Ebestcargo@yahoo.com.cn . MSN:Ebestcargo@hotmail.com
Hope you have a good mood in shopping from their company !
Regards
Ik dacht zelf eerst aan een virus op mn laptop maar het maakt niet uit op welke computer ik inlog op mn hotmail hij doet het overal en andere gebruikers van dezelfde pc/laptop hebben nergens last van
Is er hier mischien iemand die weet wat dit kan zijn of belangrijker nog
enig idee heeft wat ik hier aan kan doen?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Debby
ik heb iets heel vreemds in mn hotmail en hoop dat er hier iemand is die me kan helpen.
Mn hotmail verstuurd (soms zelfs meerdere keren per dag een mail naar al mn contactpersonen en naar sommige ontactpersonen ook een mail naar wie ik die mail dan weer heb gestuurd en weer hetzelfde verhaal.
Dit is een voorbeeld van wat via mn hotmail account verstuurd word:
Heya,how are you doing recently ?
I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is Ebestcargo.com.They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase .
Their contact Email: Ebestcargo@yahoo.com.cn . MSN:Ebestcargo@hotmail.com
Hope you have a good mood in shopping from their company !
Regards
Ik dacht zelf eerst aan een virus op mn laptop maar het maakt niet uit op welke computer ik inlog op mn hotmail hij doet het overal en andere gebruikers van dezelfde pc/laptop hebben nergens last van

Is er hier mischien iemand die weet wat dit kan zijn of belangrijker nog

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Debby
Laatst bewerkt door een moderator: