Hoi,
ik hoop dat een van jullie mij iets kan vertellen of helpen met een rare crash. Zelf ben ik niet super technisch dus zou niet weten in welke hoek ik deze crash moet zoeken.
Het is me nu totaal 2x overkomen. Ik speel Football Manager 2010 in een venster, en draai ondertussen internetpagina's, word, msn, weet niet wat nog meer allemaal. Maar dat kan de pc makkelijk aan, hieronder de inhoud:
Intel Core i5 860 4x2,66 GHz met 8MB cache + stille Intel koeler
Moederbord Asrock P55 Pro met Intel P55 chipset, DDR3, SATA2 en PCI-E 16x
6 GB DDR3 1333 MHz
DVD±RW Nec 7240S, 22x dual layer
1TB Samsung F3 SATA2 32MB cache
Videokaart: Sapphire ATI HD5850 1GB DDR5 PCI-E
Scythe 650W voeding
Windows 7 Premium 64b
Systeem draait nog niet zo heel lang, is max. 2 maanden geleden helemaal opnieuw geiinstalleerd. Draai volgens mij overal wel de laatste update van de drivers.
Hieronder heb ik een foto gemaakt van wat het scherm laat zien. Hele scherm dus deze verticale grijze strepen. Systeem lijkt te blijven hangen, dus geen actie meer en een bevroren beeld. Alleen handmatig pc uitdoen helpt.
Wie weet in welke hoek ik zou kunnen zoeken?
Alvast bedankt

ik hoop dat een van jullie mij iets kan vertellen of helpen met een rare crash. Zelf ben ik niet super technisch dus zou niet weten in welke hoek ik deze crash moet zoeken.
Het is me nu totaal 2x overkomen. Ik speel Football Manager 2010 in een venster, en draai ondertussen internetpagina's, word, msn, weet niet wat nog meer allemaal. Maar dat kan de pc makkelijk aan, hieronder de inhoud:
Intel Core i5 860 4x2,66 GHz met 8MB cache + stille Intel koeler
Moederbord Asrock P55 Pro met Intel P55 chipset, DDR3, SATA2 en PCI-E 16x
6 GB DDR3 1333 MHz
DVD±RW Nec 7240S, 22x dual layer
1TB Samsung F3 SATA2 32MB cache
Videokaart: Sapphire ATI HD5850 1GB DDR5 PCI-E
Scythe 650W voeding
Windows 7 Premium 64b
Systeem draait nog niet zo heel lang, is max. 2 maanden geleden helemaal opnieuw geiinstalleerd. Draai volgens mij overal wel de laatste update van de drivers.
Hieronder heb ik een foto gemaakt van wat het scherm laat zien. Hele scherm dus deze verticale grijze strepen. Systeem lijkt te blijven hangen, dus geen actie meer en een bevroren beeld. Alleen handmatig pc uitdoen helpt.
Wie weet in welke hoek ik zou kunnen zoeken?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt: