Rare crash na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremym

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Hallo

Mijn computer start de laatste tijd nogal instabiel op. Na het opstarten laadt windows zichzelf voor ongeveer 1 minuut ( de computer is dan dus gebruikersklaar ) waarna deze vervolgens op een blauw, groen, roze of paars beeld springt. Het rare is dat het telkens een andere kleur is die op het beeld verschijnt en ik ben dan gedwongen de computer opnieuw te starten.

Kenmerken van Crash
-Het rare is dat de crash op sommige dagen niet plaatsvindt en de computer perfect functioneerd.
- Bij de probleemomschrijving in het foutraport staat "BlueScreen"
- De volgende bestanden zijn bij het probleem betrokken:

C:\Windows\Minidump\Mini071609-02.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-157342-0.sysdata.xml
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WERAAAF.tmp.version.txt

Vragen:

1.Als ik op internet WERAAAF intyp kan ik niets vinden. Ik vind het een raar bestand. Kent iemand dit bestand?
2.Kan het om een virus gaan?
3. Kan het een videokaart probleem zijn?
4. Of is het misschien totaal iets anders?

ALvast bedankt

J

Hallo

Mijn computer start de laatste tijd nogal instabiel op. Na het opstarten laadt windows zichzelf voor ongeveer 1 minuut ( de computer is dan dus gebruikersklaar ) waarna deze vervolgens op een blauw, groen, roze of paars beeld springt. Het rare is dat het telkens een andere kleur is die op het beeld verschijnt en ik ben dan gedwongen de computer opnieuw te starten.

Kenmerken van Crash
-Het rare is dat de crash op sommige dagen niet plaatsvindt en de computer perfect functioneerd.
- Bij de probleemomschrijving in het foutraport staat "BlueScreen"
- De volgende bestanden zijn bij het probleem betrokken:

C:\Windows\Minidump\Mini071609-02.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-157342-0.sysdata.xml
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WERAAAF.tmp.version.txt

Vragen:

1.Als ik op internet WERAAAF intyp kan ik niets vinden. Ik vind het een raar bestand. Kent iemand dit bestand?
2.Kan het om een virus gaan?
3. Kan het een videokaart probleem zijn?
4. Of is het misschien totaal iets anders?

ALvast bedankt

J

Kun je C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WERAAAF.tmp.version.txt[/I] openen dus als je het kunt bekijken want het is een .txt file dat kladblok kan openen misschien kan ik je dan veder helpen als je vermeld wat er in staat.
en de bestandsnaam vind ik ook best apart.
ik zeg niet dat het een virus of iets dergelijks is maar het zou kunnen.
want ik had heel toe valig gisteren ook iets gedownload wat ook een virus was gelukig vond mijn antievirus hem en de bestands naam was E of EE ook apart.

groetjes Code95:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan