Hallo
Mijn computer start de laatste tijd nogal instabiel op. Na het opstarten laadt windows zichzelf voor ongeveer 1 minuut ( de computer is dan dus gebruikersklaar ) waarna deze vervolgens op een blauw, groen, roze of paars beeld springt. Het rare is dat het telkens een andere kleur is die op het beeld verschijnt en ik ben dan gedwongen de computer opnieuw te starten.
Kenmerken van Crash
-Het rare is dat de crash op sommige dagen niet plaatsvindt en de computer perfect functioneerd.
- Bij de probleemomschrijving in het foutraport staat "BlueScreen"
- De volgende bestanden zijn bij het probleem betrokken:
C:\Windows\Minidump\Mini071609-02.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-157342-0.sysdata.xml
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WERAAAF.tmp.version.txt
Vragen:
1.Als ik op internet WERAAAF intyp kan ik niets vinden. Ik vind het een raar bestand. Kent iemand dit bestand?
2.Kan het om een virus gaan?
3. Kan het een videokaart probleem zijn?
4. Of is het misschien totaal iets anders?
ALvast bedankt
J
Mijn computer start de laatste tijd nogal instabiel op. Na het opstarten laadt windows zichzelf voor ongeveer 1 minuut ( de computer is dan dus gebruikersklaar ) waarna deze vervolgens op een blauw, groen, roze of paars beeld springt. Het rare is dat het telkens een andere kleur is die op het beeld verschijnt en ik ben dan gedwongen de computer opnieuw te starten.
Kenmerken van Crash
-Het rare is dat de crash op sommige dagen niet plaatsvindt en de computer perfect functioneerd.
- Bij de probleemomschrijving in het foutraport staat "BlueScreen"
- De volgende bestanden zijn bij het probleem betrokken:
C:\Windows\Minidump\Mini071609-02.dmp
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WER-157342-0.sysdata.xml
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\WERAAAF.tmp.version.txt
Vragen:
1.Als ik op internet WERAAAF intyp kan ik niets vinden. Ik vind het een raar bestand. Kent iemand dit bestand?
2.Kan het om een virus gaan?
3. Kan het een videokaart probleem zijn?
4. Of is het misschien totaal iets anders?
ALvast bedankt
J