rare dingen op mijn formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo,

Ik maakte een formulier aan en om een of andere bizarre reden staat er onderaan een kader in stippellijn.
met.jpg
Bij het formulierontwerp staat die er niet
zonder.jpg
Hoe krijg ik die weg?

Bedankt
JP

En die zit echt aan je label vast? Dus als je het label verplaatst komt-ie mee?

Er komt niets mee... label weggezwierd... kader staat er nog
lijn weggezwierd... kader staat er nog
Misschien als ik het formulier wegzwier??? :confused:
JP

Het is dan toch iets dat op je formulier staat. Kun je eventueel een db meeposten? Hoeft alleen het formulier in te zitten, denk ik.

stippellijn

JEPEDEWE,

De knop op je formulier is de veroorzaker, weggooien en een nieuwe maken.

Groet, COr.

man, man,
dat klopt
Ik zwier de knop weg, maak een andere (blijkbaar wat kleiner).... wat verschijnt er, opnieuw die stippellijn, exact zo groot als de "nieuwe" knop
Dit is pas raar

stippellijn

JEPEDEWE,

Hoe heb je die knop gemaakt, of is het een kopie van een ander.

Groet, COr.

Hey Cor

Nee, helemaal weggezwierd, en dan een nieuwe knop met de wizard aangemaakt...
JP

Het zit inderdaad duidelijk alleen in de knop. Omdat hij de focus krijgt bij het openen, krijg je het kader er gratis bij. Zonder focus kun je ze alsnog krijgen door de voetsectie te selecteren. En met de focus naar een ander object, en dan weer terug naar de voettekst gaat het kader weer weg. Tot je het proces herhaalt. Knop weggooien, schouders ophalen en doorgaan :).

Alles heeft blijkbaar te maken met het figuurtje op de knop.... figuurtje weg, kader weg...
Dus, bitmap vervangen door tekst.
Zal een bug zijn zeker????

Iedereen vriendelijk bedankt
JP

Er zit vermoedelijk nog een oud plaatje in je knop, want als je de afbeelding die je nu op de knop hebt vergelijkt met de huidige knop <Uitgang> dan zie je dat het nieuwe plaatje anders is. En dat zal de oorzaak zijn. Als je het nieuwe plaatje gebruikt is het ook weg.

In diezelfde form staan 2 velden "bedrag_a" en "bedrag_b"...
Die zouden een optelsom moeten maken, maar die doen dat niet... kan iemand zeggen wat er fout is met die velden?
Bedankt

Zou je recordbron kloppen, dan konden we het controleren :). Nu moet ik de tabel [Betalingen] er maar onder hangen, en dan doet de berekening het prima. Dus niks op aan te merken eigenlijk. Nog naar de db van je andere vraag gekeken eigenlijk? Of heb ik dat werk voor niks gedaan ;)

bij mij blijven beide vakjes leeg... raar toch
(die form heb jij ooit eens voor mij gemaakt)

Wat het andere probleem betreft.... ik stuurde je een reactie dat ik het 'vinkje' er niet bij kon krijgen... de rest moet ik dan wel nog aanpassen om bruikbaar te zijn (onzichtbaar maken ed)
Maar ziet er meer dan OK uit :thumb:

MVG
Jean-Paul

Misschien moet je anders de db even naar me mailen, dan kan ik kijken waarom jij de totalen niet ziet en ik wel. Formules zouden geen persoonlijke voorkeur mogen hebben :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan