rare fout bij bfbc2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opagek

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
100
ik speel dus voor het eerst bfbc2 in het begin gaat het goed maar opeens gaat het beeld alleen maar naar boven
Snel hulp nodig plz:(
bij voorbaat dank
 
Het is mij niet geheel duidelijk wat je bedoelt met het beeld dat naar boven gaat. Zou je dit kunnen uitleggen.
 
nou waar je richt gaat naar boven en welke kant je ook op beweegt dat beeld blijft staan
 
Onder opties de knoppen wellicht verkeerd toegewezen? Binnen het spel zelf?
 
bad company 2

Hoi

Mag ik jouw wat vragen over bad company 2

Ik zie geen servers ,,en voordat ik die spel opnieuw geistalleerd had zag ik wel servers maar viel spontaan spel uit ?

en nu dus zie ik geen servers kan het niet vinden ???

doe ik iets verkeerd?lijkt mij niet ?

Mvgr Mikey, en bedankt alvast !
 
Hoi
Heb je de update die in de installatie dir staat er over heen laten gaan ? als je dat niet doet zie je ook geen servers !! hoop dat het hiermee is opgelost.

1e vraag !! gaat het om een legale bfbc2 ?? want ik wel van dat probleem gehoord alleen bij de ilegale ?
Oplossing daarvoor is simpel ( tekst bestanden die in crack dir staan ook naar exe dir kopieeren ) dan moet probleem zijn opgelost !
Spel is alleen niet online te spelen als het niet legaal is !!! dus koop het spel als je gekeken hebt of het je iets lijkt !!

Mvg Erik
 
Hoi

Ja je heb gelijk ik heb 2 x een update uitmoeten voeren en ik deed het 1x ... Vandaar!! Maar is toch raar , het spel was net binnen , normaal is er niet eens een update maar nu twee maal? Maar goed is gelukt en ziet er mooi uit .. Maar niey zo leuk speelbaar als cof mw2. .

En bedankt nogmaals .

Mikey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan