Ik zit met een probleem met mijn ps3-systeem. Ik probeerde hem eergisteren aan te zetten, en kreeg ik alleen maar de ''golf'' te zien die normaal op de achtergrond in het menu staat, ik kreeg geen XMB menu te zien. Na ongeveer een half uur kwam er dan toch het menu. Ik probeerde een spel (GTA IV) op te starten. Ik kon haast niet spelen, er werden geen gebouwen, auto's etc. geladen, waarna mijn systeem vasthing en ik genoodzaakt was het apparaat uit te zetten. Maar ik kreeg hem niet meer op de veilige manier uit dus heb ik hem via de achterkant van het systeem uitgezet. Nu wil ik het systeem weer opstarten, duurt het alleen maar nog langer voordat het menu eindelijk te voorschijn kwam. Toen het menu na nu ongeveer 1 uur tevoorschijn kwam heb ik maar besloten om de harde schijf te formatteren en het systeem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat was gelukt maar hij is nog steeds zo ontzettend traag. Zó traag zelfs dat hij nu helemaal geen beeld meer geeft en ik nu alleen zwart beeld zie. Het vervelende is dat ik nu niet weet wat er precies aan de hand is. Het is geen Yellow Light of Death (YLOD) want mijn lampje blijft gewoon groen. Het is niet de HDMI-aansluiting die niet meer werkt want mijn tv geeft wel aan dat er een signaal is van de ps3 naar de tv.
Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn en wat het probleem heeft veroorzaakt en of het nog te maken valt?
reacties zijn zeer welkom.
Hier zie je dat ik alleen de golf zie die normaal gesproken achter het menu staat.
En hier zie je dat de ps3 niets geks aangeeft, het groene lampje blijft gewoon branden.
Ook kan ik het systeem niet meer aanzetten door middel van de controllers, ik moet de aan/uit-knop op het systeem gebruiken om hem aan te zetten

Weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn en wat het probleem heeft veroorzaakt en of het nog te maken valt?
reacties zijn zeer welkom.

Hier zie je dat ik alleen de golf zie die normaal gesproken achter het menu staat.

En hier zie je dat de ps3 niets geks aangeeft, het groene lampje blijft gewoon branden.
Ook kan ik het systeem niet meer aanzetten door middel van de controllers, ik moet de aan/uit-knop op het systeem gebruiken om hem aan te zetten