Rare foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mohammad_Ali

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Hallo

Ik zat onlangs need for speed underground te spelen op mijn laptop. Nadat ik een paar keer had geraced, kreeg ik een hele rare foutmelding. Ik kreeg een blauwe scherm en een heel lap tekst. Die bleef een paar seconde hangen en toen starte de laptop opnieuw. Toen ik weer in windows kwam kreeg ik een bericht dat het systeem een ernstige fout had veroorzaakt en of ik het rapport wil verzenden of niet. Ik wil graag weten wat deze fout heeft veroorzaakt en hoe ik het ongedaan kan maken.

Groeten

Mohammad_Ali

Het is toch raadzaam mocht de foutmelding weer komen deze te notereren. Er zijn diverse foutmeldingen die in zo'n blauw scherm kunnen komen.

Ook kun je nog even doorgeven wat voor besturingssysteem je hebt

Ik heb windows XP, maar de foutmelding die verschijnt alleen maar 2 seconde, dus noteren gaat in dat geval niet. Wordt er misschien ergens de foutmeldingen bij gehouden? Dat kan ik daar zien wat voor fout het is

groeten

Mohammad_Ali

Je kunt even in je logboeken kijken (configscherm/systeembeheer)

Wat je ook kunt doen is dit:

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot

Dankje wel ik zal z.s.m proberen en dan zal ik de foutmelding hier plaatsen zodat je me verder kan helpen

Groeten

Mohammad_Ali

Ik heb gekeken naar systeembeheer en vond deze error, misschien dat je hier wat mee kan.

Groeten

Mohammad_Ali

Bijlage te groot?

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Bijlage is waarschijnlijk te groot. Max 100Kb.

Groetjes,
Bennie

Buffy,

Je moet de eigenschappen opvragen van de link en die plakken in een nieuw IE venster

Ik heb hem even op mijn webspace gezet:

error.jpg

M@rio jij hebt hem dus gezien?? Ik heb de link al geprobeerd maar kreeg een melding van dat het momenteel niet beschikbaar was :confused: Kan je misschien iets meer zeggen over de fout die word gemaakt?

EDIT Ik heb nog een keer op die link geklikt: 'Er is geen extra informatie over dit probleem' staat er

Probeer het volgende:

Eigenschappen deze computer\geavanceerd\instellingen (virtueel geheugen)\geavanceerd\wijzigen\

Verander nu de swapgrootte, of laat het aan Windows over. Reboot. Wijzig desgewenst weer naar de oorsponkelijke grootte.

Groetjes,
Bennie

M@rio ik heb de link bekeken en zal dat proberen,maar bennie ik weet niet precies hoe ik die swapgrootte moet veranderen en wat het inhoud

Je swapfile is het wisselbestand (virtuele geheugen) van Windows. Zie plaatje. Let op: deze situatie ziet er bij jou anders uit natuurlijk.:)

Wijzigen heel iets de data in de begin- en maximale grootte, of kies voor "Door het systeem beheerde grootte" (als dat bij jou niet het geval is).

Groetjes,
Bennie

Bijlagen

• swap.jpg
    swap.jpg
    24,7 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan