Rare geluidjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerben84

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Hallo,

De laatste tijd maakt mijn pc heel af en toe een wederkerend piepend geluid. Net alsof ik een karretje op wieltjes met slecht gesmeerde lagers voorbij hoor komen :rolleyes: . Als ik mijn pc dan op de 'normale' manier wil afsluiten, blijf ie hangen bij "het systeem wordt afgesloten". Soms hoor ik ook een paar dagen niks. Iemand enig idee (misschien uit eigen ervaring) wat dit zou kunnen zijn (harde schijf ofzo?), waardoor dit veroorzaakt zou worden?

Hallo,

De laatste tijd maakt mijn pc heel af en toe een wederkerend piepend geluid. Net alsof ik een karretje op wieltjes met slecht gesmeerde lagers voorbij hoor komen :rolleyes: . Als ik mijn pc dan op de 'normale' manier wil afsluiten, blijf ie hangen bij "het systeem wordt afgesloten". Soms hoor ik ook een paar dagen niks. Iemand enig idee (misschien uit eigen ervaring) wat dit zou kunnen zijn (harde schijf ofzo?), waardoor dit veroorzaakt zou worden?

hoi

kan vanje schijf komen
blijft ie altijd hangen?

kan ook van je koelfans

heb je je kast al eens open gehad en je oor erbij?zodat je al beter weet waar het van is zodat we je wellicht verder kunnen helpen

hoi

kan vanje schijf komen
blijft ie altijd hangen?

kan ook van je koelfans

heb je je kast al eens open gehad en je oor erbij?zodat je al beter weet waar het van is zodat we je wellicht verder kunnen helpen

Als ik op mn pc aan het werk ben, dan merk ik er niks van alleen die geluiden die ik hoor dan... Ik wil mn kast idd nog wel een keertje open halen, ff afwachten wanneer er weer mee begint ;) :p

Momenteel heb ik nergens last meer van; dus het probleem zal zichzelf wel verholpen hebben (voorlopig) :cool: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan