Rare hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiwand

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2004
hallo,

Ik weet niet of mijn vraag in de goede sectie staat maar ik zou echt niet wetenw aar ik zo'n vraag moet plaatsen...maarja als ik naar mijn hardeschijf ga
en ik klik erop dan zie ik de map Windows niet staan:S
en ik heb alleen maar 1 schijf dat is de C:
ben ik gehackt is er wat met mijn schijf???kan iemand mij helpen

Mvg Maiwand:D

Welke Windowsversie heb je dan? Bij 2000 (en bij XP die over 2000 is gezet) is de mapnaam WINNT

Zoek even naar de windows map met Zoeken, misschien heb je m niet op de standaard plek staan.

Misschien is je Windows map wel verborgen (Standaard niet zo, maar het is te proberen).
Je moet om dat te deactiveren eventjes Verborgen mappen en bestanden uitschakelen.
Dat doe je door in de verkenner op Extra>Mapopties te klikken, dan naar het tabblad Weergave.
Onderaan staat ergens Verborgen bestanden en mappen. Kies voor Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Ik hoop dat dat een beetje helpt.

Zit je op een netwerk? Heb je de C-schijf op "delen" staan?

Jah ik zit op netwerk...en hij staat ook op delen
en dat ding van verboregn heb ik al geprobeerd maar toch bedank voor je reactie:D

Maiwand

Zoek eens naar het bestand explore.exe dat zou in de windows (winnt) moeten staan.

die staat er niet bij bij windows nt (trouwens mij windows nt dingens staat in program files:S)
maar als ik op Ctrl+Alt+delete druk en bij procesnaam staat wel EXPLORER.EXE bij Gebruikersnaam Maiwand (zo heet mijn account)

Geplaatst door Maiwand
die staat er niet bij bij windows nt (trouwens mij windows nt dingens staat in program files:S)
maar als ik op Ctrl+Alt+delete druk en bij procesnaam staat wel EXPLORER.EXE bij Gebruikersnaam Maiwand (zo heet mijn account)

Die staat er echt wel in bij XP, heb zelf dat eerst gecontroleerd voordat ik dit plaatste. En we hebben het tenslotte over XP.

P.S. ik zie wel dat ik een type foutje gemaakt heb, het moet explorer.exe zijn

tja...als ik zeg hij staat er niet en jij zegt staat er wel :D dan schieten we niet op maar...bij mij in die windows nt staan Hypertrm, dialer, htrn_jis.dll en nog een map met pinball en een andere met Bureau-accessoires voor de rest staat er daar niets

Zet de schijf maar eens van delen af, je zult zien dat de map windoos nu weer zichtbaar is. Waarom? Ik denk dat het is om schade te voorkomen door windows onzichtbaar te maken in het netwerk-deze computer als deze op delen staat.
Geplaatst door maestro12
Zoek eens naar het bestand explore.exe dat zou in de windows (winnt) moeten staan.
Die is dus dan ook onzicht(vind)baar.

na delen of neit delen GEEN windows map zichtbaar
maar als ik daar bij adres C:WIndows typ dan komt die map wel:S

maar hij is daar niet zichtbaar

Heb je ook even op "beeld vernieuwen" geklikt in verkenner of deze computer? Maar net wat je gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan