rare kleuren beeldscherm :S:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
ik heb problemen met mijn beeldscherm.. ik heb een programma geinstalleerd(Nvidia),, na de installatie werden de kleuren van mijn pc heel raar.. dus ik heb de programma weer verwijderd.. en de pc opnieuw opgestart.. toen ging de pc vanzelf een bestuurprogramma installeren.. dus nu staat er een programma die : PBA720 op standaardPCI grafische adapter (VGA) heet..daarna wou ik de orginele bestand weer installeren winf3DS320V... maar deed dit hij niet meer.. nu geeft hij een fout aan dat setup.ins absent is... wat moet ik doen:( :(

Nvidia is dus een driverprogramma voor het beeldscherm.
Je zal niet de juiste driver hebben gehad.
Zoek met Google naar een progje DrHardware of Aida.
Deze kunnen je precies vertellen welk type je hebt zodat je beter kunt zoeken.

Omdat Windows niet zonder driver kan heeft deze nu een standaarddriver geplaatst.

ik heb nu Aida32 gedownload en geinstalleerd..
volgens deze programma heb ik ''nVidia RIVA TNT2 (leadtek Winfast 3D S320 11)'' nodig ... maar ik heb op google gezocht, op de site van nVidia en op de site van leadtek.. maar nergens konden ze deze vinden..

Download gewoon de driver van Nvidia Tnt.
Op Deze pagina.

Maak grijs: graphics driver/Geforce Tnt2/je Windowsversie.

Laatst bewerkt:
Je komt net op tijd Crash :D
Ik herinner me nog dat 30.82 niet zo lekker liep met mijn 'oudje'. Dan zou ik maar gaan voor 29.42.

30.82 liep bij mijn TNT2 prima, net zo als 29.42.
Een nieuwere versie gaf problemen.

:D :D
hij doet het :D
echt bedankttt
ik heb nu 29.42_win9x geinstalleerd en hij doet het perfect.. dankjewellllll voor de hulp en de snelle reacties:D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan