rare kleuren bij wmv

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
na een format-c kan ik plotseling geen filmpjes meer openen met wmv de kleuren doen zeer raar nogthans als ik een gewone dvd afspeel gaat het vanzelf met wmv
als ik een filmpje dat in de bijlage zit van email bekom ik zoiets van negatieve beelden zoals op een foto.Wie weet wat hier aan te doen?alvast bedankt

Ik heb een pc van Aldi en de vga-kaart was stuk.Nu heb ik een nieuwe ATI 9550 er in gestoken en toen zijn de problemen begonnen.Bijkomend is dat ook de PC de melding geeft dat er geen TV-tuner word gevonden.Zou dat ook kunnen te maken hebben met de VGA kaart?

mijn probleem met mediaplayer is opgelost.Ik heb gewoon een update gedaan van de 9 naar versie 10 en nu kan ik alle filmpjes afspelen.
Mijn andere probleem zal ik proberen in de juiste rubriek te plaatsen.

Deze vraag houd al ruim 4 jaar de gemoederen bezig en bijna nergens is het antwoord te vinden ( al helemaal niet bij MS terwijl hun ***** configuratie schuldig is aan dit probleem).
Het heeft nix met je codecs te maken, maar een conflict tussen direct-x en je videokaart.
Oplossing?
AGP-Oppervlakte versnelling uitschakelen in dxdiag.
Start>uitvoeren>typ hier dxdiag in>3e tabblad (beeldscherm)>AGP-Oppervlakte versnelling uitschakelen>afsluiten en testen.

Groet.

Ik heb gewoon een update van windows mediaplayer gedaan van versie 9 naar 10 en het was opgelost

Groet

Even Argen bedanken , want ik had ook dat probleem met die verkeerde kleuren bij wmv.

is inderdaad perfect opgelost.

Dank U Argen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan