Rare kleuren IE 7 IVT Firefox 3.0.4

Status
Niet open voor verdere reacties.

bataaf

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo,

Vanavond was ik weer eens aan het proberen of ik het html'en nog niet verleerd was, maar er viel mij meteen iets op. Wanneer ik deze site: klimop.awardspace.com in Firefox open, krijg ik de goede kleuren, maar wanneer ik hem in Internet Explorer 7 open, is de helft van het beeld bruin (rechtsboven) en de helft van het beeld de normale kleur paars(linksonder)

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik programmeer in Notepad ++.

Marc

Hallo,

Vanavond was ik weer eens aan het proberen of ik het html'en nog niet verleerd was, maar er viel mij meteen iets op. Wanneer ik deze site: klimop.awardspace.com in Firefox open, krijg ik de goede kleuren, maar wanneer ik hem in Internet Explorer 7 open, is de helft van het beeld bruin (rechtsboven) en de helft van het beeld de normale kleur paars(linksonder)

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik programmeer in Notepad ++.

Marc

Een pagina ziet er vaak anders uit in een andere browser. De beste manier is door te programmeren in gevalideerd css/html/xhtml... Maar ook daar zitten verschillen in...

O ja: of je in notepad++ of in kladblok of in weet ik veel welk ander tekstbewerkingsprogramma programmeert maakt niet uit: het resultaat zal altijd hetzelfde zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan