Rare lag ingame

• Onderwerp starter Onderwerp starter RflXx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RflXx

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
toen ik vrijdag mijn pc aan deed kraakte hij ontzettend, ik d8: is oude pc zou wel goedkomen ;:rolleyes: maar toen ging ik de game Call of Duty 2 spelen en ik had heel veel lag, mijn FPS was standaar 70 en om de zoveel seconden geen mijn FPS naar 10 en stond ik gewoon even stil, zo kan ik niet gamen en ik heb dit ook met andere spellen,, ligt dit aan mijn nieuwe video-kaart die ik nog maar een week heb (Radeon 9250)

Ligt aan je verbinding, was je niet toevallig met een p2p aan het downloaden ? Wat voor internet heb je ?

denk het niet, mijn Ping (internetverbinding) was perfect:cool:

ik heb het namelijk niet alleen in online games..

De andere kant kan ook problemen opleveren he... als je al zegt dat je het niet op elke server hebt vermoed ik dat de andere kant een brakke i-netverbinding heeft.

Hmm er is denk ik nix met mijn internet aan de hand hoor,, waarom zou mijn pc dan zo kraken,, en FPS heeft volgens mij niet veel met mijn internetverbinding te maken.. ik denk dat er iets stuk is gegaan maar ik weet niet wat :(

Je begrijpt me verkeerd, ik leg helemaal niet een link tussen fps en internet...
Ik vermoed alleen dat je zo'n lag hebt omdat de andere kant (de server dus) mogelijk vertraging heeft door wat dan ook, trage internet, slechte PC, noem maar op, daar kan je zelf weinig aan doen. Ik persoonlijk denk niet dat er iets stuk is bij jou.

Hmm lijkt met sterk, ik heb namelijk al bijna 1500 uur op deze pc Call of Duty 2 gespeeld, dan lijkt het me raar dat ik er nu 8er kom dat mijn pc traag is ofsow,, kom ff op msn als je wil ik heb je geadd :D

Ik doe niet aan msn voor dit forum, dus je mag mij weer verwijderen.

Welke server gebruik je om te connecten, je eigen pc ?

Call of Duty 2 servers, gewoon op mijn pc, maar als ik bijvoorbeeld Call of Duty 2 single player speel heb ik ook dat mijn FPS om de 10 seconden ofsow naar de 10 gaat :shocked: ik heb het ook met World of Warcraft en Warcraft 3 en met alles :D

Servers staan niet gewoon zomaar op jou PC als je multiplayer speelt, je maakt dus wel degerlijk een verbinding met een andere PC, de zogenaamde server. Als deze server een trage verbinding heeft, kan jij hier ook onder komen te lijden.

p.s. een fps van 10 sta je ook niet echt om te springen, heb je alles op high staan met een niet zo goede videokaart?

het heeft volgens mij nix met mijn verbinding te maken, ookal typ ik wat in word in, ookal start ik mijn pc op,, ik heb die lag altijd oppeens :confused:

Dus je hebt het niet alleen in COD2, dat begreep ik er namelijk in eerste instantie uit...

Heb je al eens je PC laten scannen op spyware en adware? en virussen

maar wat ik nou bedoel met die lag..dat mijn beeld gewoon om de zoveel seconden een seconde stil staat :eek:

Is je harde schijf niet vol? Je C drive, of in ieder geval de schijf waar je windows op staat.

Hmm het zou kunnen,, ik weet alleen niet hoe ik het kan checken, wil je het me ff uitleggen,,

ik heb niet zoveel verstand van mijn pc :o

Ga naar Deze computer op je bureaublad, druk daar dubbel op zodat het opend.Dan zie je C drive staan, met daarachter de vrije ruimte (in engels free space :))

Met welke programmas heb je ad/spyware gescant en met welke op virussen ?

Hmm Spy Sweeper, en Ad Aware, en Hitman Pro ofsow

Totale grootte: 110 GB
Beschikbaar: 75,3

Laatst bewerkt:
Moet genoeg zijn :)
Ik weet het even niet meer... Wellicht kan een ander het overnemen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan