Microsoft Windows 10 ESU-programma (Consumer Extended Security Updates)

Er staat nog een ander advies in #16.

Ook gebeld maar je wordt verwezen naar de info die al bekend is en kan een link krijgen. Maar geen persoonlijke ondersteuning. Elders gelezen dat de uitrol half aug zou beginnen. Dus nog maar even afwachten.

Het is toch weer te gek voor woorden. Verlenging zou binnen een paar minuten geregeld moeten zijn!

Wat simpel hoort te zijn wordt weer moeilijk gemaakt door Microsoft. Ik heb een legale betaalde versie van W10. Een lokaal account en geen MS account. Ik koop een sleutel voor verlenging en betaal met iDeal. Ik voer de sleutel in en het is klaar.

Nee, hoor, niets van dit alles en maar met moeilijke termen gooien, dat is het enigste wat Microsoft kan.

Ook gebeld maar je wordt verwezen naar de info die al bekend is en kan een link krijgen. Maar geen persoonlijke ondersteuning. Elders gelezen dat de uitrol half aug zou beginnen. Dus nog maar even afwachten.
Ja, hier hetzelfde ook door verwezen naar een link die hetzelfde is als die van @edmoor
windows update bijwerken, en dan nog niks te zien, er staat heel duidelijk bij als je apparaat in aanmerking komt ik heb wel begrepen dat de inschrijving eindigt op 13 oktober, we wachten nog even af, en anders kunnen ze bij Microsoft de pot op 🖕

Ik heb daarom dat filmpje nog niet half afgespeeld en al uitgezet vanwege de onzin die er tentoon gespreid wordt.

Terug
Bovenaan Onderaan