rare letterfonts in programma''s, uitval mogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
bij een fotobewerkingsprogramma (Kodak Picture Easy) krijg ik na opstarten de melding: APX IDS APP TITLE met een rood kruis en een ok mogelijkheid. Het programma laadt dan wel verder maar geeft primitieve, grote font-letters en veel mogelijkheden zijn niet beschikbaar. Kan ik het beste windows opnieuw installeren of is het dat niet? bedankt vast, boys.

Probeer eerst de software eens opnieuw te installeren. Misschien is er ook wel een patch beschikbaar. Windows opnieuw installeren kan altijd nog.

ik heb het programma Kodak Picture Easy al eerder opnieuw geinstalleerd. Andere fotobewerkingsprogramma''s haperen echter ook. Ik heb een Windows XP exemplaar dat ik over dit Windows 98 heen kan draaien, maar ik durf niet! Ik krijg een waarschuwing dat ook mijn documenten dan overschreven kan worden. Gebeurt dat echt? Je zegt natuurlijk, maak een copie op cd en ik heb een losse brander, maar die schiet altijd open op het laatste moment, alleen bij mijn laptop, niet op de andere computers van de kinderen. Dus door een Windowsfout (als ik het goed zie) kun je ook geen copie meer maken en ben je dus aangewezen op goed geluk! Heb je nog een idee hoe ik hiermee kan omgaan? Henryy

ik heb windows 98 op een laptop 433 HZ Acer. ik heb wel de originele recovery cd van win 98 maar ik durf dat ook niet goed opnieuw op te spoelen. Hij zet er dan ook weer veel ballast op waarmee de laptop oorspronkelijk ws uitgerust. Ik geef dus de voorkeur aan mijn nieuwe Win XP prof als ik herinstalleer. Is dat voldoende over het systeem?

Hier staan de systeemvereisten voor Windows XP. Een upgrade van 98 naar XP komt de stabiliteit van XP niet ten goede. Het best is om je hd te formatteren maar als je geen backups kunt maken kun je die bijvoorbeeld in een map op je hd zetten, XP naast 98 zetten en dan 98 verwijderen.

Bedankt, megabit, ik ben een stuk verder. Nog een laatste vraagje : waar zal ik de documentenmap neerzetten als ik xp er naast 98 op zet? is dat veilig?

Bijvoorbeeld in c:\backup oid. Maar je moet tijdens de setup nog even voor de duidelijk niet voor formatteren kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan