Rare melding na instalatie SP2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hoi,

Nou, ik heb het er op gewaagd en heb SP2 geïnstaleerd. Op zeg werkt het goed alleen krijg ik naast mijn klokje de twee bekende pc schermpjes die je ook krijgt als je verbinding hebt met het internet. Deze heb ik nooit gehad en er staat ook nog een geel uitroepteken door?? Het schijnt hiet om de Lan3 verbinding te gaan en die schijnt volgend deze melding (zie bijlage) niet goed te werken?? Ik heb nergens last van eerlijk gezegd en vind het maar gek....
Weet iemand wat het inhoud??

Raymond
 
Laatst bewerkt:
je zou bijna denken dat hij nog een netwerk adaptor ziet ergens, heb je toevallig een firewire kaart erin zitten, een modem, onboard netwerk of pci.
Het kan ook zijn dat dat je gateway is, alhoewel ik gewend ben dat windows dit er dan bij vermeld, als alles goed werkt niet druk om maken toch.
 
Nope, geen firewirekaart hoor. Als ik hem uitschakel dan heb ik inderdaad geen internet meer. Nou ja, ik maak me ook niet heel erg druk maar ik weet wel graag alles:p
 
ja dat ken ik wel, alles weten....
Als je dus die uitschakelt dan is je internet ook weg, vreemd daar je wel gewoon internetten kan ondanks de uitroeptekens.
 
yep, vandaar dat ik het niet snap. Toch niet helemaal okay dat SP2 dus.....
Voor de rest NOG geen gekke dingen tegen gekomen.:rolleyes:
 
Nou ik lees alleen maar vreemde dingen, ik draai zonder en draai zonder problmen ook.
Maar goed.... hoeveel lan netwerken heb je staan onder netwerkverbindinge, maar 1 en dat is die met een uitroepteken?
 
Ik heb één Lan verbinding en één verbinding naar Casema!!
Zonder die Lanverbinding kan ik niet inloggen op Casema.
 
ja dat lees ik wel vaker,ik ben gewend dat, mijn router heeft een ingebouw modem, de verbinding maakt met Tiscali en kpn, ik heb dus maar 1 lan verbinding, ik kan wel een extra gateway maken maar dat hoeft niet daar dit al aanwezig is in de instellingen van het netwerk.
 
Klopt.
Ik laat het gewoon zo....
Thanks voor het meedenken;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan