rare melding over 'script' in Mozilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

freka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een rare melding als ik Mozilla Firefox opstart of een pagina zoek in Mozilla Firefox. In de popup staat : 'een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.
Script: http://www.json.org/json.as:1'

Ik kan dan kiezen, doorgaan of script stoppen - als ik kies 'doorgaan' dan blijft Mozilla hangen en moet ik afsluiten. Wat betekent dit ? Hoe kan ik het wegkrijgen ? Ik heb het www adres opgezocht en het lijkt alsof het iets is van Java. Wat moet ik nu doen ?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt, gr, Freka.

hoi

Ik heb sinds vandaag precies dezelfde melding ik weet ook niet hoe ik dit moet verhelpen :confused: en het is heel erg irritant

Probleem opgelost?

Firefox opnieuw installeren!
Hetzelfde geldt voor Internet explorer

Suc6

script reageert niet meer: Script: http://www.json.org/json.as:1

Hoi, ik ben speciaal voor dit probleem lid geworden van deze site, kun je nagaan hoe wanhopig ik ben (grapje) Deze site zal vast uitkomst bieden voor meerdere problemen waar ik wel eens tegen aan loop.

Maar om een lang verhaal kort te houden, ik heb dus hetzelfde probleem sinds een paar dagen. Opnieuw installeren van Mozilla heeft dus geen uitkomst geboden en ik heb geen idee hoe dit sowieso is ontstaan. Ik had nooit eerder last van dit probleem.

De oudste dochter van mijn vriend zit regelmatig op mijn laptop en ik zit er aan te denken dat zij misschien teveel zit te "klooien" op dit ding. Ik hoop dat iemand kan vertellen hoe dit erop is gekomen maar vooral hoe ik het er weer af krijg!

Bij voorbaat dank :)

scriptmelding

of de duvel er mee speelt, ik heb precies hetzelfde probleem.
ik hoop dat er iemand komt met een oplossing
ik had het probleem in explorer ook, dat heb ik kunnen oplossen door de instellingen terug te zetten in explorer.

rare melding script

Wooooo hoooo het is opgelost :D Ik had niets staan van utorrent ofzo in mijn addons maar wel een bittorrent bar. Die heb ik uitgeschakeld en nu werkt alles weer prima!

Bedankt iedereen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan