Rare nieuwe map?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Sinds gisteren (bij mijn weten, er staat bij de eigenschappen "gemaakt 18-8") ) is op mijn D: een map verschenen met de naam 0d1e2381960b2672c137f6845725, daarin 2 submappen amd64 en i386.
met daarin oa een aantal dll-bestandjes waaronder bv "filterpipelineproc.dll" .
Het lijkt mij afkomstig van Microsoft. Wat moet ik er mee, kan het kwaad, of hoort deze map ergens anders thuis? De pc heeft geloof ik gisteren wél een automatische update uitgevoerd maar ik weet niet precies waarvan.

Post de (inhoud van) de .inf bestanden die in die submappen staan.
Lijkt mij namelijk een driver-update die je wellicht zelf hebt uitgevoerd of via Windows Update heb laten installeren.
Zodra die (driver-)update geïnstalleerd is, is die tijdelijke map 0d1e2381960b2672c137f6845725 normaal gesproken niet meer nodig, en kan dus verwijderd worden.

Succes,

Tijs.

Hier bijgesloten het inf-bestandje dat in beide mappen zit. Ik heb er niet veel verstand van maar je lijkt me gelijk te hebben Tijs. Het kan volgens mij alleen maar met een Micr. update binnengekomen zijn tenzij het natuurlijk malware zou zijn van andere oorsprong. Maar het lijkt me hoe dan ook niet op de D: thuis te horen....

Bijlagen

• inf-bestand1.jpg
    inf-bestand1.jpg
    34 KB · Weergaven: 34
Ah. Dit ken ik! :)

Dit is de XPS documenten Printer-driver die (o.a.) bij Office2007 wordt geleverd.
Hiermee kun je vanuit applicaties 'printen' naar een XPS document. Een XPS document is vergelijkbaar met een Adobe Acrobat document.

Controleer of die XPS 'printer' inderdaad geïnstalleerd is, en dan kun je die tijdelijke map gewoon weggooien.

Tijs.

Ah. Dit ken ik! :)

Dit is de XPS documenten Printer-driver die (o.a.) bij Office2007 wordt geleverd.
Hiermee kun je vanuit applicaties 'printen' naar een XPS document. Een XPS document is vergelijkbaar met een Adobe Acrobat document.

Controleer of die XPS 'printer' inderdaad geïnstalleerd is, en dan kun je die tijdelijke map gewoon weggooien.

Tijs.

Hij staat inderdaad bij de printers.. het zal wel goed zijn, denk niet dat ik hem ooit gebruik...maar je weet het natuurlijk nooit. Dan ruim ik die map nu weer op :) Bedankt Tijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan