rare processor temperatuur

• Onderwerp starter Onderwerp starter MNTT
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MNTT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2010
toenik laatst bezig was op mijn computer viel hij ineens uit. heb het toen genegeerd en heb hem gewoon opnieuw opgestart.
volgende dag viel hij nog twee keer uit en dus besloot ik om pc wizard te installeren om te kijken wat de temperatuur van mijn processor was.
hij zij dat mijn processor 71C warm was, wat ik nogal raar vond aangezien mijn computer helemaal niet warm aanvoelde.
heb hem toen toch maar open geschroev om al het stof eruit te halen, en voelde dat mijn proseccor niet eens warm aanvoelde,
heb toen in mijn bios gekeken en die zij dat mijn processor maar 40C was, nogal raar maar hij blijft uitvallen.

screenshot van specs en temp van pc wizzard:
temps
specs

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ik heb wat met screens maar wederom ik zie hem niet. zie er nu wel een maar niet die van de temp. op de link van de temp zie ik je specs

Laatst bewerkt:
heb plaatjes opgeslost

Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd je bios zegt wel de goede temp lijkt op een verkeerde melding maar aan de andere kant de pc gaat wel uit door1 of andere melding of ander probleem vanuit gaande dat je bios temp de goede is zou je denken dat het uitgaan van je pc ergens anders door komt.

heb ook met speedfan gekeken en die zegt ook 70C.
het is ook al meteen 70C als ik hem net aanzet.
zou kunnen dat die temperatuur al langer is, kijk er eigenlijk pas na sinds hij uitviel.
maar heb er wel altijd wel goed mee kunnen werken/gamen dus volgensmij is het wel nieuw

Goedemorgen,

Je meld dat de bios temp 40C is in je eerste bericht en dat is volgens mij de meest juiste temp en je daar bij voelt alles normaal aan en 70 graden zal je heus wel voelen.
Dus heb het idee dat het door iets anders komt

Daarnaast is de temp in de bios uiteraard lager dan wanneer het systeem eenmaal opgestart is en werkt, immers, dan is de cpu al een het werk en aan het werk geweest!!!

Goedemorgen,

Of hij heeft gekeken in de bios toen hij net uit ging;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan