Rare strepen onder het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel :)
alle games doen het nu goed
wel gaaf want ik kan nu Far Cry 2 makkelijk op medium spelen :thumb:

hey ik heb het al

DE OPLOSSING VOOR ARTIFACTS :D
voor iedereen die last heeft van artifacts!
ga naar Configuratiescherm > vormgeving en thema's > beelscherm > instellingen > geavanceerd > probleem oplossen > dan gecombineerd schrijven wegvinken, pc opnieuw opstarten en klaar! weg artifacts

de strepen zijn nu weg
het lag dus niet aan de videokaart
toch bedankt voor de hulp :)

Gr. Robert

is dit op windows xp of vista, want in vista zie ik het niet staan in mijn configuratiescherm, moet het de klassieke weergave zijn of de normaale ?

ik heb XP maar ik zal nog even kijken ik zit nu achter de laptop wel met Vista,
je hoort nog van me :D

Edit: ik weet het ook niet, ik heb ook geen ervaring met Vista, misschien kijken bij instellingen/probleem oplossen?
in ieder geval gecombineerd schrijven moet weggevinkt worden..

Edit 2 : wacht wacht wacht
probeer configuratiescherm -> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> persoonlijke instellingen -> beeldscherm instellingen -> probleem oplossen
ik kan niets doen daar misschien wel bij jou?

Laatst bewerkt:
ik heb XP maar ik zal nog even kijken ik zit nu achter de laptop wel met Vista,
je hoort nog van me :D

Edit: ik weet het ook niet, ik heb ook geen ervaring met Vista, misschien kijken bij instellingen/probleem oplossen?
in ieder geval gecombineerd schrijven moet weggevinkt worden..

Edit 2 : wacht wacht wacht
probeer configuratiescherm -> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> persoonlijke instellingen -> beeldscherm instellingen -> probleem oplossen
ik kan niets doen daar misschien wel bij jou?

dit krijg ik als ik dit doe :

eigenschappenbeeldscherou5.jpg

ik heb een nvidia GeForce 6800 GT XS

het spijt me, maar ik weet het zelf ook niet. misschien moet je bij iemand vragen die verstand heeft van Visa en XP want ik krijg hetzelfde, ik hoopte er nog een beetje op dat jij iets anders had. misschien als je je videokaart update, je hebt een nvidia videokaart?

het spijt me, maar ik weet het zelf ook niet. misschien moet je bij iemand vragen die verstand heeft van Visa en XP want ik krijg hetzelfde, ik hoopte er nog een beetje op dat jij iets anders had. misschien als je je videokaart update, je hebt een nvidia videokaart?

al geprobeerd

2 monitoren

ik werk wel met 2 schermen, zo het kunnen dat mijn 2de scherm aangesloten is op mijn videokaart en mijn andere op mijn moederbord ?

Dat zou je dan zien
Als er een aangesloten op het blokje waar ook de usb etc zit, dan moet je die ook op de videokaart aansluiten.

aan de achterkant van de pc zitten de kabels van de twee monitoren
Normaal zitten die naast elkaar, vlak onder het blok met alle aansluitingen van het moederbord. Zij zijn hrizontaal geplaatst
Wanneer er één in dat blok zit (meestal verticaal geplaatst) , dan is die op het moederbord aangesloten.

Laatst bewerkt:
ok, aan dat ligt het dus niet, vraag niet opgelost :

heb dualboot gemaakt : xp en vista, geconbineerd schrijven in xp is weg, daar speel ik dan wel mijn spel ! maar het geeft hetzelfde probleem !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan