Rare strepen onder het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel :)
alle games doen het nu goed
wel gaaf want ik kan nu Far Cry 2 makkelijk op medium spelen :thumb:

hey ik heb het al

DE OPLOSSING VOOR ARTIFACTS :D
voor iedereen die last heeft van artifacts!
ga naar Configuratiescherm > vormgeving en thema's > beelscherm > instellingen > geavanceerd > probleem oplossen > dan gecombineerd schrijven wegvinken, pc opnieuw opstarten en klaar! weg artifacts

de strepen zijn nu weg
het lag dus niet aan de videokaart
toch bedankt voor de hulp :)

Gr. Robert

is dit op windows xp of vista, want in vista zie ik het niet staan in mijn configuratiescherm, moet het de klassieke weergave zijn of de normaale ?

ik heb XP maar ik zal nog even kijken ik zit nu achter de laptop wel met Vista,
je hoort nog van me :D

Edit: ik weet het ook niet, ik heb ook geen ervaring met Vista, misschien kijken bij instellingen/probleem oplossen?
in ieder geval gecombineerd schrijven moet weggevinkt worden..

Edit 2 : wacht wacht wacht
probeer configuratiescherm -> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> persoonlijke instellingen -> beeldscherm instellingen -> probleem oplossen
ik kan niets doen daar misschien wel bij jou?

Laatst bewerkt:
ik heb XP maar ik zal nog even kijken ik zit nu achter de laptop wel met Vista,
je hoort nog van me :D

Edit: ik weet het ook niet, ik heb ook geen ervaring met Vista, misschien kijken bij instellingen/probleem oplossen?
in ieder geval gecombineerd schrijven moet weggevinkt worden..

Edit 2 : wacht wacht wacht
probeer configuratiescherm -> vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> persoonlijke instellingen -> beeldscherm instellingen -> probleem oplossen
ik kan niets doen daar misschien wel bij jou?

dit krijg ik als ik dit doe :

eigenschappenbeeldscherou5.jpg

ik heb een nvidia GeForce 6800 GT XS