Rare strepen/vervormingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ALS maar jouw video-kaart niet ergens ten-einde is dan ligt dat bij game-prestaties instellingen enz... ik doe normaal automatisch mijn PC games optimalisatie met een klik via GeForce Experience ( tis onderdeel van mijn video-kaart driver ! :D ) ..


Wil je a.u.b. vertellen welke game is dat ?? :D
 
Laatst bewerkt:
Sniper elite volgens mij. Probeer de laatste drivers te downloaden voor je videokaart, directx updaten helpt (misschien?) ook wel, en probeer eens een andere game om te Zien of dat werkt.
 
:) Uch jej Sniper Elite ?? :( ik heb ze alle twee ooit uitgespeld ( dat was lang geleden ! :D ) en ik herinner me niet dat zo mooi grafisch toen was ( zeker sniper elite ? ) ..
 
Laatst bewerkt:
Hey bedankt voor de reacties.
Het is inderdaad sniper elite 3 :) Ik heb het ook gehad bij watchdogs. Het is ook niet constant het komt soms ineens even op. ( zat er telkens op te wachten om een printscreen te maken :p )
Ik heb de drivers geupdate ( duurde echt super lang ). Direct X wordt toch altijd standaard met games mee geleverd? Ik heb trouwens een MSI R9 280X GAMING 3G weet niet of iemand daarvan verstand heeft.
 
:confused: Inderdaad dat je directX via games ook kan krijgen, maar ook via windows updates en jouw video-kaart kan DirectX 11.2 ondersteunen ook weet ik niet of je echt laatste driver wel hebt en waarvandaan je die gedownload hebt en geïnstalleerd :( ? en weet je hoe je controleren kan, welke je nu en op dit moment precies directX in je PC hebt ??

Start / Uitvoeren / bij uitvoeren typ in dxdiag=ENTER en kan je meteen zien ....

Neem ik aan dat je weet dat je die hier ongv. driver voor jouw video-kaart downloaden kan -->>http://www.official-drivers.com/installer/?seed=Msi&gclid=CPjf5IKXob8CFScYwwodw0gAbQ
 
Laatst bewerkt:
:d Dat is gewoon perfect ! ( met een groote P ! :D ) :thumb: maar wat jij bedoel dan via game installatie dat je installeert directX is niet helemaal zo :d
bedoeling is dus als je directX tijdens installatie van je game ziet lopen dat directX dan bezig is alleen maar voor betreffende game bepaalde bijwerkingen maken ..
 
Laatst bewerkt:
:shocked:Als maar dat gebeurt is ( jouw screenshot ! ) :shocked: dan kan ik je vertellen dat je of slechte koeling hebt of is wel wat met video-kaart of absoluut verkeerde video driver ( andere reden kan gewoon niet ! ) mis .....:(

P.S. Weet je zeker dat die nieuwe PC is ??? :( ?
 
75 randje is gewoon oké, het valt te doen. Mooie specs trouwens. Zelf heb ik geen ervaring met AMD kaarten, dus ik kan je hier niet bij helpen. Als je al je drivers hebt geupdate, directX, etc, etc, zou ik toch maar even in je case kijken om te zien of er iets mis is. De kans is klein dat het daaraan ligt, maar je weet het nooit.
 
75 randje is gewoon oké, het valt te doen. Mooie specs trouwens. Zelf heb ik geen ervaring met AMD kaarten, dus ik kan je hier niet bij helpen. Als je al je drivers hebt geupdate, directX, etc, etc, zou ik toch maar even in je case kijken om te zien of er iets mis is. De kans is klein dat het daaraan ligt, maar je weet het nooit.


Waar zou ik naar moeten kijken dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan