rare tekst in words

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
hoi ik wilde graag een bestand terrug halen en openen met words alleen krij rare tekens en tekst wat kan ik hier aan doen ik zal hier effe een voorbeeld geven

/÷Ï•,sDã ¥ÿô¼Qš
é=¼ALg’ûŒè•…`—Ðùm ȧHmÔÐñ• Éç ë*ÊÀoò¸? —ýqýí”Ì× ¶o ÇF hHÚ’2e4ñݤÆAö$Ã5™ §±Ù\YØÖuŸ”ÛDä¨â$<*
hoe kan ik dit weer leesbaar maken alvast bedankt
heinkie

Heb je wel de goede versie van words?

Lijkt erop dat je een 2007 bestand in 2003 geopend hebt en anders is het een bestand die beschadigd is. Er is tenminste iets niet goed mee. Ik heb deze error ook gehad toen iemand een apple word bestand naar me toe stuurde.

Office is gewoon backwards compatible , dus zal het niet aan liggen. Waarschijnlijk is je bestand gewoon corrupt geraakt , je zou eens kunnen zoeken op (uit m'n hoofd) docfix of iets in die geest. Word repair op Google zoeken geeft je wel wat hits.

Als je je Office toch wil testen kun je een Office 2010 viewer downloaden die is gratis en zou alles moeten laten zien , maar zoals gezegd denk ik niet dat dat het is.

Overigens ben je wel verdwaald geraakt met je vraag denk ik.;)

ben al aan het zoeken geweest maar kan niks over office2010 viewer vinden wel wat engelse tekst maar geen link om hem te downloaden daar mijn engels niet zo goed durf ik niet alles te downloaden ben maar een eenvoudige leek op dit gebied bedankt voor julie reactie

Welke versie van word heb je nu?

Bovendien denk ik dat je bestand corrupt is geraakt, dus je kunt hem beter proberen te repareren...

maar hoe kan ik dit dan repareren sorry maar ben een leek op dit gebied
kan je alleen nog vertellen dat dit met msn naar mij is toe gezonden

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan