Rare text voordat windows opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snelso

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Hey mensen van Helpmij,

Voordat mijn Windows opstart toont ie een rare reeks van karakters. Als ik iets type krijg ik **** <--- dit soort sterretjes, het is net alsof je een wachtwoord intypt. IMG_0147.jpg Dit is een foto van de text. Ik heb geen idee wat 't doet. Maar vooralsnog geeft mijn antivirus (Avast! Internet Security) geen geïnfecteerde bestanden aan. Ik gebruik Windows 7 Professional 64-Bit 4 gig RAM en een AMD processor. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? En als er meer informatie is die ik kan verstrekken hoor ik dat graag.

Groetjes, Snelso

Ik krijg deze text voordat ik ook maar de keuze heb om Widows 7 in veilige modus te starten. (Gelijk nadat m'n pc de BIOS post)

Ok, ga naar het bios en maak met je digitale camera (mobieltje?) een plaatje van elk scherm, zodat je later de waardes weer kunt terugzetten naar de huidige instellingen. Als dit is gedaan, activeer dan in het bios de standaard waarden. "Default values". Bewaar deze en laat de machine doorstarten. Ik ben benieuwd of dan de tekst nog steeds verschijnt bij het opstarten, maaaaaaaaaaaaaaaaaar, zoals bij elk pc probleem : het komt eigenlijk maar héél, héél zelden zomaar uit zichzelf. De vraag is dus even wát jij hebt gedaan aan de machine, hardwarematig en / of softwarematig, kort voordat dit probleem zich voor het eerst voordeed.

Ik ga eerst TheKnight z'n acties uitvoeren. Helaas lijkt dit mij waarschijnlijk (aangezien dit heel vaak gebeurt...)

Tja, een format en een nieuwe Windows installatie lost altijd alle problemen op, da's een inkopper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan