rare weergave bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

alberto1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
25
Hallo
Ik heb een raar probleem op mijn pc, ik weet niet juist waar ik het op dit forum moet plaatsen. Ik heb echter windows xp. Als ik in Mijn Documenten een map opendoe zie ik de bestandsnaam in het zwart staan. Andere staan in het blauw vermeld. Als ik kijk in program files kom ik daar hetzelfde tegen. De ene in het zwart, andere in blauw. Als ik naar Deze Computer ga staat de hoofd harde schijf normaal terwijl de extra tweede schijf in het blauw vermeld staat. Kan dit kwaad? Hoe komt dit? Is dit te verhelpen?
Vriendelijke groeten
Alberto1
 
Heb je al eens gespeeld met de kleurinstellingen van het beeldsherm, of heb je dit alleen bij de bestanden en nergens anders.?
 
hallo
Mijn beeldscherm werkt normaal. Enkel bij bestanden heb ik dus zo'n weergave, de ene in zwart en de andere in blauw. Echt raar he?
Groeten
Alberto1
 
Van dit probleem heb ik nog nooit gehoord, ik zal het proberen uit te zoeken voor je.
 
Ok bedankt. ik keek bij eigenschappen van één zo'n bestand en deze leken overeen te komen met de "zwarte" bestanden.
Groetjes Alberto1
 
hallo
ik heb iets gevonden
toen ik keek bij de bestandseigenschappen, tabblad geavanceerd vinkte ik een optie weg van de compressie en dan bleek het te veranderen van blauw naar zwart. Heeft waarschijnlijk daarmee te maken.
Vriendelijke groeten
Natuurlijk blijft de vraag hoe dit alles komt.
Alberto1
 
Waar heb je dat gevonden, kan je even uitleggen hoe ik bij de bestandseigenschappen kom.?
 
Alberto.

Zwart is dat het bestand niets mee gebeurd is (gecomplimeerd etc.)
Blauw staat dus voor dat hij gecomplimeerd is en gecomplimeerd is dat het bestand minder ruimte op je hardeschijf neemt.

Hoop dat je dit snapt :)
 
Laatst bewerkt:
JerX zei:
Alberto.

Zwart is dat het bestand niets mee gebeurd is (gecomplimeerd etc.)
Blauw staat dus voor dat hij gecomplimeerd is en gecomplimeerd is dat het bestand minder ruimte neemt op je hardeschijf neemt.

Hoop dat je dit snapt :)

@ JerX: Ik zat ook al aan zo iets te denken, maar jij was me net voor met posten.
@ Alberto: Is je probleem nu opgelost.?
 
Hallo
Vink het bestand even aan
Dan rechtermuisknop en klikken op eigenschappen
dan op het knopje geavanceerd klikken.
Dan zie je de mogelijkheden om compressie in te schakelen.
Vriendelijke groeten
Bedankt voor jullie moeite
Alberto1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan