rariteiten bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hooj,

Een tijdje geleden heb ik een nieuwe CD-RW ingebouwd en ik denk kort daarna zijn problemen ontstaan...

Onder andere ook m'n andere probleem maar ik denk dat dat weinig hiermee te maken heeft.
Na een tijd (niet bekend hoeveel tijd) uit te hebben gestaan (de PC) wil hij bij de eerste opstartpoging niet doorstarten.
PC gaat aan, geen piep, niets. Beeldscherm gaat in eerste instantie aan, maar krijgt geen signaal want het blijft zwart. Daarna gebeurt er niets. Geen enkele piep, niet eens de toetsenbordbuffer.
Druk ik vervolgens de reset knop in, dan gaat het beeldscherm aan, keyboardbuffer, geheugencontrole, IDE bus scan en alles; kortom hij start dan wel gewoon door zonder problemen.

Een raadsel dus, sinds niets in de computer mij een aanwijzing geeft dmv beeps of wat dan ook wat het probleem zou kunnen zijn...

Iemand een idee? :D :confused:

welke windows heb je erop staan?
gaan er lampjes aan bij floppy,cd of dvd?
maikel

is het de computer die je bij systeem hebt staan? zoja dan kan het zijn dat de mobo battery op is. bij elke expert en computer shop zijn die wel te vinden.

db

Geplaatst door maikel9
welke windows heb je erop staan?
gaan er lampjes aan bij floppy,cd of dvd?
maikel

Windows XP Pro SP1
CDRW en DVD rom gaan allebei branden en inlezen, maar daarna niets meer...

@dirtbag: ik heb er 2 bij systeem staan, die van me moeder heeft nergens last van. Het is de andere...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan