Raspberry pi webbrowser stream video kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo mensen

Ik wil voor in de woon kamer een kleine compter van mijn TV maken zodat ik in een webbrowser een film kan kijkent streament.
Dus bijvoorbeel youtube, vessel of netflix.
Maar mijn vraag is kan de raspberry pi dit eigeblijk wel aan? Of is ie daar biet krachtig genoeg voor?

Zelf gebruik ik OpenElec met XBMC op de RPi(2de generatie). Het werkt wel maar bij streamen van HD films merk je wel dat de RPi bij gebruik van de XBMC menu's terwijl je kijkt wel hapert.
Wil je alleen de content streamen die je noemt en de tv niet als pc gebruiken, dan kun je beter voor de Chromecast gaan die is voor max 35€ te krijgen en nu zelfs in de aanbieding voor 2€ minder.

wat bedoel je presies ?
dat wanneer je HB films die worden gestreamt kijkt en je zit aan de menus( of gaat naar de menu) dat hij dan hapert?
dat maakt mij niet uit want hoe vaak zit je tijdens de film aan de menu?

maar is dit vanuit een webbrowser?

Nee, XBMC is geen browser maar een applicatie waar je films mee kunt behren en bekijken. Maar er zijn ook allerlei plugins/addins om streams vanaf internet te kunnen bekijken zoals youtube, OneChannel of Popcorn time.
menu's gebruik je op het moment dat er automatisch de verkeerde ondertitel bij gekozen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan