• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rasterlijnen kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne1963

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Als ik bij paginainstelling het afdrukken van rasterlijnen aanvink en ik kopieer daarna een compleet werkblad naar een ander werkblad, dan is het aanvinkteken voor het afdrukken van rasterlijnen niet meegenomen. Is er een manier om dit wel te laten gebeuren?

Ga met je muis op het bewuste blad staan klik dan met rechtermuisknop en kies voor verplaatsen of kopieren in het menu wat nu verschijnt vink je "kopie maken" aan. Op deze manier gaat het afdrukken van rasterlijnen wel mee.

Helaas bij mij werkt dat niet. Ik werk met Office XP en wat je hierboven beschrijft herken ik niet

Dat zal toch niet uit maken welke versie. Je hebt onderaan toch de tabs met de namen van de bladen staan. Klik daar eens met je rechtermuisknop op.

Je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet goed begrepen. Het werkt prima, hartelijk dank.

Mijn eerste uitleg was ook niet zo duidelijk. Maar goed het werkt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan