raw harde schijf naar ntfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakout

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
15
goeiedag,

mijn pc vind mijn harde schijf niet meer.
Ik denk dat mijn harde schijf RAW vertoont. kan ik deze omzetten naar ntfs? zoja? hoe dan?


Groeten Koen
 
Is het een externe harde schijf? Wanneer nee, heb je er iets mee gedaan of weet je wat misschien de oorzaak kan zijn?
 
het is een een harde schijf en ik heb er niets mee gedaan :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus de harde schijf zit ín je pc? En dan is het waarschijnlijk een tweede harde schijf?
 
Als het echt belangrijk is, Norman Data Recovery. Kost wat, maar dan heb je ook wat. De offerte word in mindering gebracht op de totale rekening. Initiele onderzoekskosten: € 300,-. (Daar kan al een heleboel voor gedaan worden, maar afhankelijk van het probleem: Niet alles.).

Als het echt belangrijk is: Niet zelf *****n!..
 
Dat kan je oplossen door naar apparaatbeheer te gaan (devmgr intypen in het startmenu bij Vista en W7, bij xp: rechtermuisknop "deze computer">eigenschappen>hardware>apparaatbeheer) en daar (terwijl je hdd aangesloten is) de harde schijf te selecteren en dan op het icoontje voor "apparaat inschakelen"klikken.
 
Dat kan je oplossen door naar apparaatbeheer te gaan (devmgr intypen in het startmenu bij Vista en W7, bij xp: rechtermuisknop "deze computer">eigenschappen>hardware>apparaatbeheer) en daar (terwijl je hdd aangesloten is) de harde schijf te selecteren en dan op het icoontje voor "apparaat inschakelen"klikken.

en wat als deze al is ingeschakeld?
 
Geeft je pc wel een berichtje als je 'm erin plugt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan