rayman 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
ik probeer rayman 2 te spelen op de pc onder xp . ik heb het spel geïnstalleerd . wanneer ik wil spelen dan krijg ik de melding dat ik de originele cd moet insteken. ik heb reeds een oplossing proberen te zoeken en ik moest een pach downloaden ( heb ik gedaan ) maar wat moet ik daar nu mee doen, en hoe ( ik ben een leek in dat soort dingen ) ik heb de bestanden reeds uitgepakt
alvast bedankt vvor de hulp

Je hebt waarschijnlijk een no-CD crack gedownload??

Omdat die illegaal zijn, mag niemand je denk ik hiermee helpen op helpmij.nl

ik heb wel degelijk de originele cd in mijn bezit. maar ik weet neit hoe en waar ik die patch moet gebruiken .
alvast bedankt

Wat voor bestand heb je gedownload (wat is de extensie)?

Een no-CD crack is altijd illegaal, ook al heb je een legaal spel.

Als je de map waar in het bestand staat opent in verkenner staat er altijd een type in, geef dat is op.

De extensie is de aanduiding van het soort bestand. Afhankeleijk van de instellingen zie je de extensie. Er staat dan een punt schter de naam met daar achter 3 letters. Dat is de extensie.

Om de extensie zichtbaar te maken doe je het volgende:

Ga in verkenner naar Extra en klik op mapopties. Ga op het scherm dat veschijnt naar het tabblad Weergave en haal het vinkje weg voor "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen".

Ik kan er niks over vinden. Wat gebeurt er als je er gewoon op dubbelklikt?

er wil zich precies wel een zwart veld openen maar het opent niet dus gebeurd er niets . maar ik dacht dat ik dat ergens in het programma (dat op mijn harde schijf staat ) moest zetten maar hoe doe ik dat en waar zou het dan eventueel in moeten ?
bedankt op voorhand .
Daniëlle

Als een exe bestand niet opent houdt het op. Het is ook geen patch van de officiele site van de maker van het spel volgens mij.

Als je cd schoon en onbeschadigd is zou ik het verder niet weten.

niets aan te doen dan maar toch bedankt voor de tijd die je aan mijn probleem hebt besteed
Daniëlle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan