Rayman

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bugsi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door dude90

Als Rayman 1 het niet doet kun je misschien wel Rayman 3 installeren.

Maar dan moet ik wel Rayman 3 hebben :p

Is die er al voor de PC??

enne... Ik ga Windows 98 wel naast Windows XP installeren, kan ik ook weer Rayman spelen :D

Geplaatst door dude90

ja Rayman 3 is er op de gamecube, pc, xbox, playstation 2 en de gba. Bij de bartsmit kost rayman3 30 euro.

Hmmm, ik zal eens gaan zoeken naar screenshots, maar eerst wil ik Rayman 1 toch eens uitspelen :)

Hoeveel kistjes kun jij eigenlijk vinden??? en waar

In het orginele spel van mij kan ik 5 kistjes vinden per level. Maar van alle levels die ik heb bijelkaar heb ik pas 5 kistjes! :(

In de eerste wereld, kan ik 1 kistje niet vinden meende ik... en in de andere werelden, dan 5, dan minder...

Ik denk dat dit topic zo wel heel erg lang wordt, voor je het weet zijn we giga senior :rolleyes:

MSN toch een optie? ;)

Ik heb Rayman geïnstalleerd in Windows 98 en deze doet het goed, ik heb ook een goede site gevonden waar heel veel informatie voor alle levels opstaat en nog veel meer. :)

http://www.kmgassociates.com/rayman/

Ik ben ook bezig met Rayman Designer, die mapper is zo duidelijk als wat, NOT... maar daar kom ik nog wel achter.
Het meest irritante is dat ik met spel de volgende tekst in beeld krijg:

LIMITED VERSION

Install with cd-rom

Dit is echt verschrikkelijk irritant, en ik zou niet weten hoe ik het weg moet krijgen. Om de één of andere vage reden weigert dat spel de cdrom te lezen... de muziek doet het dan ook niet :(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen???????

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan