rct 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik ben nu een beetje aan het spelen met roller coaster 2. Maar ik wil nu graag een level hebben waarbij ik zonder opdrachten kan bouwen en een park maken. Dat was bij de vorige versie het torentje met het meestershoedje erop; die heb ik dan ook aangeklikt maar daar levert een attractie geen geld op! ! ! Dus wie weet er een level waar ik zonder al te veel plichten en maatregelen van het spel, kan spelen ?? ?

Laatst bewerkt:
voortaan.

Zet hem voortaan(devraag)in de sectie CHEATS,TIPS,ETC.Maar ja.Je kunt ook een eigen scenario maken.Dan kun je zelf bepalen of je het met en opdracht doet of niet,het moet wel.Maar dan zet je bijv. 500 mensen in 25 jaar,dat haal je toch wel.;)

Re: voortaan.

Geplaatst door game-master
Zet hem voortaan(devraag)in de sectie CHEATS,TIPS,ETC.Maar ja.Je kunt ook een eigen scenario maken.Dan kun je zelf bepalen of je het met en opdracht doet of niet,het moet wel.Maar dan zet je bijv. 500 mensen in 25 jaar,dat haal je toch wel.;)

Ja zoiets had ik ook al van iemand gehoort maar waar kan ik dat doen !?!?!?

He, daar heb ik ook mee zitten klooien en toen heb ik gewoon een trainer gedownload en die kan ik aan en uit zetten als ik dat wil, zo kan ik bepalen of ik bijvoorbeel voor de fun wil spelen of niet

weet niet meer waar ik die gedownload hebt, maar met een mailtje stuur ik je die graag toe zodat ook jij verder kunt

hoe te doen.

Een ervaren rct2 builder kan dat wel maken(net zoals mij)Maar als je het spel start krijg je 4 dingen te zien(opties)daar kun je kiezen om uit een paar opdrachten te kiezen(die optie)maar je ziet van de 4 een rood gereedschap koffertje(of wat is het)en daar klik je op,als het goed is krijg je daar een paar opties weergeven,klik aan de bovenste.Als je je e-mail geeft.Kan ik je de screenshot geven,als je het niet snapt hoe je het meot doen(alleen als je het niet snapt)

Ja misschien een beetje laat met de reactie: maar ik heb het zelf al uitgevonden. Overigens bedankt voor de moeite allemaal !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan