Rct3 loopt vast na een minuut!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richh

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
109
Hallo leden van Helpmij!

Al sinds een maand heb ik een groot probleem met rct3.

Het spel is goed geïnstalleerd en ik heb meer dan drie maanden kunnen genieten van het spel.
Vier weken geleden startte ik het laatst opgeslagen spel op.
Het laden duurde langer dan normaal. Toen het laden klaar was, was het spel heel traag, liep vast en sloot uiteindelijk na een minuut alles af. Windows vertelde dat het programma niet meer werkt en dat het afgesloten moest worden. Dit is na vier weken nog niet veranderd:S

Dit heb ik al geprobeerd/ verdere informatie:

- Ik heb zelf al de instellingen al op hoge prestatie (laagste kwaliteit) gezet, maar dat helpt niets.
- Ik maak alleen maar gebruik van de objecten die in RCT3 zelf zitten, ik download dus niets anders (zoals custom scenery) voor dit spel.
- Rct3 staat al op de compatibilteitsmode voor XP sp2 (zelf heb ik een laptop met Vista erop)
- RCT3 is up-to-date evenals mijn videokaart.
- Ik heb rct3 opnieuw geinstalleerd met behoud van mijn park...dit heeft helaas niets geholpen.
- Een nieuw spel heeft geen problemen
- Verder denk ik dat er iets is met het fysiek geheugen. Nadat RCT3 is afgesloten, is het fysiek geheugen heel hoog!

Gegevens van mijn notebook:

Operating System: Windows Vista&; Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 System Manufacturer: TOSHIBA
System Model: Satellite A100
BIOS: BIOS Version 6.00
Processor: Intel(R) Core(TM) Duo CPU T2250 @ 1.73GHz (2 CPUs), ~1.7GHz
Memory: 1022MB RAM
Page File: 1302MB used, 1256MB available
DirectX Version: DirectX 10
Card name: NVIDIA GeForce Go 7600
Chip type: GeForce Go 7600
Display Memory: 504 MB
Dedicated Memory: 248 MB
Shared Memory: 255 MB
Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)

Ik heb geprobeerd om zo duidelijk mogelijk te zijn, als dit niet het geval is dan hoor ik het wel!

Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen!!!
 
Laatst bewerkt:
Is er ook hier niemand die mij kan helpen:confused:

34 andere mensen hebben er last van...er moet toch wel een oplossing zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu al een week verder en ik heb de oplossing nog niet!
Ik hoop nog steeds dat iemand mij hier kan helpen!
 
mischien is je opgeslagen spel beschadigd wantje zei dat als je een nieuw spel maakt dat die dan wel werkt? zo ja laadt hetopgeslagen spel eens en probeer het eens op te slaan en het opgeslagen spel waar je op zit over te schrijven (als dat kan) als dat niet werkt kan ik je niet helpen
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het proberen en het antwoord zal ik dan ook hier posten!
 
helaas, het lukt net niet om hem op te slaan.

Wie kan mij verder helpen?
 
Ik kreeg een e-mail met de vraag of mijn vraag is opgelost.
Mijn antwoord: Nee, dus ik hoop nog steeds op iemand die mij kan helpen:D
 
Ik kreeg een e-mail met de vraag of mijn vraag is opgelost.
Mijn antwoord: Nee, dus ik hoop nog steeds op iemand die mij kan helpen:D

Maak dan gewoon een nieuw park. Helaas het is niet anders.
 
Dat is wel heel erg makkelijk.
Ik blijf wachten op een zinnig antwoord.
 
Dat is wel heel erg makkelijk.
Ik blijf wachten op een zinnig antwoord.
Ik denk niet dat het gaat helpen maar download game booster. En zet hem naar game modus die sluit bepaalde servers. En misschien is het probleem dat er een server aan staat in jouw pc dat RCT3 blokkeert.
 
Face it,
Je Saved game is corrupt geraakt op een of andere manier, en je RCt3 kan hem niet meer goed gebruiken,
maak een nieuw park, hoe cruel het ook klinkt, en heb maar weer plezier ervan.
 
Een ding is duidelijk: mijn saved game is NIET corrupt.

Na het downloaden van GameBooster en een andere programma die flink mijn computer heeft opgeruimd, deed RCT3 het wel tien minuten. In die tussentijd heb ik een nieuwe save-file gemaakt: deze geeft nog steeds de problemen.

Als mijn save game beschadigd is, en ik heb een nieuwe save game gemaakt (niet overgeschreven) en die doet het ook niet goed, dan lijkt mij dat er iets niet goed is met mijn pc.
 
Een ding is duidelijk: mijn saved game is NIET corrupt.

Na het downloaden van GameBooster en een andere programma die flink mijn computer heeft opgeruimd, deed RCT3 het wel tien minuten. In die tussentijd heb ik een nieuwe save-file gemaakt: deze geeft nog steeds de problemen.

Als mijn save game beschadigd is, en ik heb een nieuwe save game gemaakt (niet overgeschreven) en die doet het ook niet goed, dan lijkt mij dat er iets niet goed is met mijn pc.

Soooo hé, wel 10 minuten..
had je die nieuwe savegame van het zelfde park gemaakt? of had een nieuwe savegame vaneen nieuw park ook problemen.

als het hetzelfde was dan vind ik het niet gek, dan is het al vreemd dat hij hem uberhaupt KAN opslaan.
anders is waarschijnlijk iets verknald aan je installatie, of je PC.
 
Soooo hé, wel 10 minuten..
had je die nieuwe savegame van het zelfde park gemaakt? of had een nieuwe savegame vaneen nieuw park ook problemen.

als het hetzelfde was dan vind ik het niet gek, dan is het al vreemd dat hij hem uberhaupt KAN opslaan.
anders is waarschijnlijk iets verknald aan je installatie, of je PC.

In dat vorige bericht heb ik alles duidelijk uitgelegd. Het komt erop neer dat er (zoals ik zelf al zei) iets mis is met mijn PC. Het probleem is WAT. Daar probeer ik al meer dan een maand achter te komen, vandaar deze vraag hier op helpmij.nl.

Ik heb RCT3 al 4x opnieuw geinstalleerd, dus om het nog een keer te doen heeft geen zin.

Andere mensen nog hetzelfde probleem gehad? Hebben die het kunnen oplossen?
Of zijn er nog mensen die mij kunnen helpen?
 
als niemand mij meer verder kan helpen, kan dit topic wel verwijderd worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan