rct3 uitval...

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal ik heb een probleem met rct3, als we het park aan het bouwen zijn en als die al aardig vol raakt dan valt rct zomaar uit?
Waar kan dit aan liggen, je kan toch bouwen wat je wil of niet? en zonder melding schakeld hij gewoon uit, wel met behoud van de save.
Kan het zijn dat alles te vol raakt? aan mijn pc kan het echt niet liggen..
Mvg: Fred.........
 
wat valt uit?...je pc of sluit het spel gewoon af?

als het spel gwoon afsluit de volgende simpele vraag: is hij legaal of illigaal?

[ .. >> kevin << .. ]
 
Het is inderdaad een gebrande versie, maar als je in het begin gaat bouwen is er niets aan de hand, dus zal het toch niet aan die gebrande versie moeten liggen, ik heb zoveel gebrande versies van verschillende nieuwe games liggen en die doen het gewoon allemaal..
Fred.........
 
dan ligt het wel aan het spel...

elk illigaal spel heeft wel iets wat niet goed werkt, een voorbeeld:

mijn oom heeft colin mcrea gedownload, hij ging hem spelen alles werkten, tot dat hij zijn auto moest repareren in de championchip (of hoe je dat sgrijft:p ) toen hield het spel er ook mee op.

[ .. >> kevin << .. ]
 
Nee dat ligt niet aan het legale of illegale ervan.

Is een meer gehoorde klacht, indien mogelijk patch het spel dan met de nieuwste versie, als dit niet lukt save dan op tijd, wat is je hardware met name werkgeheugen?

(als je veel bouwt moet er veel worden onthouden)

succes
 
Hallo Techie, je bedoeld dat ik gewoon een andere of de laatste patch moet dwl? en mijn werkgeheugen is 512Mb.
Fred.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan