Reactie systeem in PHP

Status
Niet open voor verdere reacties.

BazzyTK

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Voor mijn website heb ik een reactie systeem nodig.
Ik kan niet echt zelf dingen in PHP scripten dus ik vroeg me af of jullie een idee hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Het systeem moet de volgende elementen bevatten:
-naamveld
-reactieveld
Om reacties te plaatsen is geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Het moet gewoon simpel zijn, dus geen extra functies.

Bij voorbaat dank!

BazzyTK

Simpelste manier? Zoek op google, 10tallen kant en klare scripts incl. handleiding...
Echter wil je zelf wat doen en wat eer van je werk, dan zou ik hier op het forum eens een beetje rondneuzen, wat je (denk ik) nodig hebt is een simpele Form, die je in php verwerkt.

Wat moet dit script precies gaan doen? moet het opgesomd worden onder elkaar(dan komt er een database bij kijken), moet het gewoon naar je email gestuurd worden etc.. allemaal belangrijke dingen die je van te voren duidelijk moet hebben.

Ik wil graag alle reacties onder elkaar weergegeven hebben.
Het script moet uiterst compact zijn, dus niet echt veel extra dingetjes er om heen.

Het beste kun je gewoon beginnen met je script maken, en hier komen als je een specifieke vraag hebt :)

Inderdaad wat Frats al aangeeft, volgens mij heb je zelf nog niets concreets.
Wanneer je iets hebt en een vraag stelt kunnen we je beter helpen.
Je kunt met een script heel veel kanten op en als je een begin hebt weten wij welke en kunnen we je in de richting duwen.

Weet je niet hoe je moet beginnen? Laat me dan eens zien wat je nu hebt en ik probeer je dan een begin te maken;-)....

Goed ik ga aankomende zaterdag bezig met een beginnetje.
Als ik vastloop dat zeg ik het, ik hoop dat jullie me dan kunnen helpen!

BazzyTK:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan