reader en man of valor

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Berichten
341
man of valor

Als ik mijn nieuwe spel man of valor in de cd-romspeler stop start deze automatisch op.

ALs ik de eerste cd in mijn pc stop start ie automatisch op. ALs ik zeg installeren begint ie met het installeren van acrobat reader! Heel vaag. Als ik dat stop ga ik met de hand installeren. (dubbel klik op setup) Dan begint ie. Eerst cd 1 (gaat goed) dan cd 2 (gaat goed)

En dan cd 3 Gaat heel even goed. Dan krijg ik een foutmelding

"er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume disk 1 in station I"

dat doe ik en dan 1 seconde daarna de volgende melding:

"errornumber: 08x0040707 Description: DLL function Call crashed:
ISRT.-wait on dialog

SETUP.wil now terminate!

Wat kan er mis zijn. Mijn PC is helemaal schoon. Enkel windows endergelijke.


Heel erg bedankt!

Kompas
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit bericht ook eens te plaatsen op een forum van het spel, meestal herkennen ze het probleem wel. Is je cd niet beschadigd of vies?
 
Misschien wel een goed idee ja.

nee cd is helemaal schoon (1 dag oud).
Ik heb het nou eindelijk wel kunnen installeren. Echter als ik het nou opstart doet ie heel schokkerig en als ik een singlemission start geeft ie een runtime error

Wat is dat?


THNX
Kompas
 
Een runtime Error is een fout die wordt veroorzaakt door het programma zelf en niet door een beinvloeding van buitenaf. Populair gezegd treedt zo'n fout op wanneer een programma niet helemaal correct is geprogrammeerd.

Zou je mischien je systeem specificaties willen geven? Dan kan ik ff een kijkje nemen of het aan je PC zou kunnen liggen of aan het spel zelf. Mischien zou je PC het spel niet aankunnen. Problemen met andere games gehad?
 
Nee andere games gaan goed. Mijn pc is aan de lichte kant voor dit spel maar het zou moeten lukken:

Videokaart Radeon 9100 64Mb
Proccesor AMD 1200+
Intern geheugen 512 Mb
Windows XP pro
genoeg harde schijf ruimte!

THNX
Kompas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan